Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kukahan tässä mokasi?

Vierailija
21.10.2012 |

Meillä kaksi lasta.

Sanoin ennen syyslomaa esikoisen kavereille, että meidän mökille voi tulla, jos kaipaa seuraa.

Yksi kavereista halusi tulla, toistin kutsun hänelle kahdesti. Äitinsä soitti minulle kännykkään, en ollut juuri vastaamassa, soitti miehelleni, joka toisti kutsun.

Että silloin ja silloin voi tulla. Ko. lapsen äiti sanoi, että heillä on lomasuunnitelmat vielä vaiheessa, että "palataan niihin". Meillä edelleen voimassa se, että tiettynä kahtena päivänä voi tulla.

Ei kuulu mitään.

Laitan edellisenä päivänä tekstarin, että mihin aikaan lapsi on tulossa. Saan vastaukseksi äyskäisyn, että koska minä en ole vastannut soittopyyntöön (ilmeisesti siihen kännykkäpuheluun, jonka jälkeen äiti soitti miehelleni) lapsi on nyt vanhempien kanssa matkoilla.

En tajua mitään tästä kuviosta.

Me kutsuttiin selkeästi kolme kertaa. Perhe itse ei osannut vastata, pääseekö lapsi silloin vai ei.

Eikä sitten itse osaa soittaa uudelleen, tekstata tai meilata?

Ja vika on nyt sitten minun kun en reagoinut siihen yhteen puheluun??

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
21.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi on niin tärkeää aina löytää syyllinen? Eikö kaikki ole ihan hyvin, molempien perheiden lapset saavat viettää lomaa.

Vierailija
2/19 |
21.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että miksi pitää räyhätä ja äyskiä?

Ja on nyt aika epäkohteliasta jättää tuollainen asia roikkumaan.

Ja sitten vielä rähistä, että miten minä en ole muka vastannut soittopyyntöön. Eikö nyt normaali ihminen osaa itse ottaa yhteyttä, jos asia on hänen mielestään jotenkin epäselvä? Laittaa esimerkiksi lyhyen tekstarin ja tarkistaa asian??

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
21.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ja jättäneet viestinkin mutta esim. väärään numeroon. On ihan mahdollista että tuossa on käynyt oikea vahinko kavereiden vanhemmille ja puhelu on mennyt muualle. Soitettu 050 vaikka piti olla 040 tmv. Minulle tulee aina n. 1krt/v kännykkään tekstari jossa kutsutaan juhliin. En tunne jo. ihmisiä. En ole kertaakaan vastannut viestiin että taisi mennä väärään numeroon. Jossain lienee pariskunta joka ihmettelee miksei "Mirkku" koskaan halua osallistua heidän juhliinsa.

Vierailija
4/19 |
21.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olleet sopineet, että lapsi on tulossa. Jos se toinen äiti sanoi, että katsotaan sitten. Sinä vaan oletit, että lapsi on tulossa ja sinun olisi pitänyt kysyä Onko se lapsi tulossa vai ei, eikä että mihin aikaan on tulossa.

Etkö kuuntele mitä ihmiset sinulle puhuvat?

Vierailija
5/19 |
21.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan tuo äiti on sitä mieltä, että jos hän soittaa ja numeronsa jää näkymään kännykkääni, se on yhtä kuin soittopyyntö sitten.

Ko. kännykkä on työpuhelimeni. Siihen voi viikon aikana tulla satoja puheluja, enkä minä todellakaan reagoi kaikkiin niihin, joihin en ole ehtinyt vastata. Jos tulee tekstari tai numerosta soitetaan uudestaan, vasta sitten oletan, että yhteydenotto on tärkeä.

Enkä todellakaan pidä sitä yhteydenottopyyntöä enää voimassaolevana, jos ihminen saa mieheni kiinni ja juttelee hänen kanssaan sen saman asian jo!

Ja jos me ollaan jo kolme kertaa kerrottu, että meille kyläily sopii, ollaan kerrottu tarkasti päivät ja ollaan jopa tarjottu lapselle kyydit niin en kerta kaikkiaan ymmärrä, miten minä nyt olen se yhteydenpidon jotenkin hutiloinut osapuoli??

Heidän lapsensa sinne meidän mökille halusi. Ei toisinpäin.

ap

Vierailija
6/19 |
21.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että lapsi haluaa tulla.

Ja se puhelu mieheni kanssa jäi tasan siihen. Meille sopi, lapsi halusi tulla, eikä äiti myöskään sanonut, että lapsi EI TULE.

Ja nyt syy siihen, että lapsi ei tullut, olin muka minä!

Että minä en ollut reagoinut jotenkin johonkin niin kuin olisi pitänyt! Ja lapsi nyt minun takiani jäi tulematta.

Vierailija
7/19 |
21.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa nimittäin siltä, etteivät itsekään tienneet kuka asiaa hoitaa tai minne ovat menossa ja mitä tapahtuu, ja sitten stressi purkautuu vähän väärää väylää pitkin. Enkä myöskään olisi kysynyt "vaativasti", että milloin se lapsi on tulossa, vaan olisin kysellyt että ovatko lomasuunnitelmat jo selvillä tms. Ihmiset ovat vain ihmisiä.

Vierailija
8/19 |
21.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Relaa jo. Anna olla. Miksi pitää kaivella ja jauhaa?

Vierailija
9/19 |
21.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Relaa. Häivy. Anna olla jo. Miksi pitää jauhaa?

Vierailija
10/19 |
21.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heidän lapsensa sinne meidän mökille halusi. Ei toisinpäin. ap

Hänkö vaan olisi sinne vonkunut? Ihan väkisin.

Vierailija
11/19 |
21.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ovet ovat auki lasten kavereille. Kaupungissa ja maalla.

Ja tämä lapsi on ihan kiva. Äitinsä koen pompottajaksi. Tämä ei ole eka kerta, kun mussuttaa kun en heti ja paikalla reagoi, kun hän haluaa jotain - mutta siis se, että saan nokkavia nuhteita kuin joku lapsi oli jo vähän liikaa!

ap

Vierailija
12/19 |
21.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ainakin minä ymmärrän, jos joku sanoo haluavansa tulla mökille enkä ryhdy häntä uudestaan ja uudestaan kutsumaan vaan sovin selkeästi samantien sen päivän.

Eli voisitko kertoa meille muille, miksi kutsut kolme kertaa, jos jo ekalla kerralla vastataan myöntävästi?

Vierailija
13/19 |
21.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä alistu tuollaiseen.

Vierailija
14/19 |
21.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eivät ole vielä valmiit ja mitään ei ole sovittu, niin silloin et voi kysyä, että milloin lapsi on tulossa. Pikemminkin että, onkohan hän tulossa.

Tietääkö tämä ihminen, että katsot puhelinta vain aika ajoin, saat valtavasti puheluja ja reagoit vain jos on soitettu kahdesti? Tämä on sinulle itsestään selvää, mutta entä hänelle? Ja mistä tiedät sanatarkasti miehesi ja tämän naisen välisen puhelun? Kenties nainen on pyytänyt juuri sinua palaamaan asiaan, mutta miehesi ei ole kertonut sitä sinulle tai edes rekisteröinyt koko asiaa. Ei kannata ajatella kaikkea aina pahimman kautta, yleensä asioihin on olemassa yksinkertainen selitys.

Vierailija
15/19 |
21.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

josta hän on juuri soittanut miehelleni???

Vierailija
16/19 |
21.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

josta hän on juuri soittanut miehelleni???

tämän tyyppisistä asioista. Voi myös olla niin, että tämä äiti on ajatellut, että haluaa puhua asiasta sinun kanssasi ja sen tähden esittänyt miehellesi toivomuksen, että sinä äitinä (?) vielä palaisit asiaan ja jos hän on sanonut näin, on tietenkin ihan kohteliasta myös tehdä niin. Tämä kaikki on luonnollisesti pelkää olettamusta, joten älä nyt ala minulle(KIN) rähjäämään. Tässä ihan vaan aikani kuluksi pohdiskelin esittämääsi kysymystä ja koska tunnen aika monia miehiä, joilla tuon tyyppiset asiat tuppaavat menemään ohi korvien ja toisaalta myös naisia, jotka olettavat että tällaiset asiat sovitaan naisten kesken, niin ajattelinpa ehdottaa josko tällainen tapahtumainkulku olisi mahdollinen.

Got it?

Vierailija
17/19 |
21.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun olen kutsunut kolmesti, mutta toisaalta myös siinä, etten ole tarkentanut kutsua vielä neljättä kertaa?

Ja jos asia jäi tämän äidin mielestä sitten auki, miksei hän voi soittaa uudestaan itse?

Tai laittaa tekstaria tai meiliä?

Minä olin kovassa kuumeessa sen syyslomaa edeltäneen viikon ja hänelle kerrottiin se, joten on kyllä mielestäni aika hemmetin moista nipotusta ruveta oikein huomauttelemaan noista puheluvuoroista!

Vierailija
18/19 |
21.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun olen kutsunut kolmesti, mutta toisaalta myös siinä, etten ole tarkentanut kutsua vielä neljättä kertaa?

Ja jos asia jäi tämän äidin mielestä sitten auki, miksei hän voi soittaa uudestaan itse?

Tai laittaa tekstaria tai meiliä?

Minä olin kovassa kuumeessa sen syyslomaa edeltäneen viikon ja hänelle kerrottiin se, joten on kyllä mielestäni aika hemmetin moista nipotusta ruveta oikein huomauttelemaan noista puheluvuoroista!

kärttyisä. Tai sääli sinua sen järisyttävän kuumeen vuoksi eikä halunnut häiritä. Taikka luuli tekstarin laittamista turhaksi kun et sä kumminkaan tutki sitä puhelintasi. Voi toki olla niinkin, että hän ei tiedä sähköpostiosoitettasi tai epäilee sen olevan yhtä tukossa kuin puhelimesi. Mahdollista on myös se, että hän ei halua päästää lastaan teidän mökillenne, koska pelkää että kiukuttelet sielläkin tai pitää muuten vaan perhettänne epäsopivana seurana jälkikasvulleen. Ettei vaan epäilisi hyväksikäytön mahdollisuutta tai että lapsia ei vahdita ja hukkuvat mökkirantaan tai että mökiltänne saa luteita/täitä/kihomatoja/huonoja vaikutteita/paskaa ruokaa? Onkohan tämä perhe keskiaikamarkkinoilla? Mene ja tiedä.

Vierailija
19/19 |
21.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heidän lapsensa sinne meidän mökille halusi. Ei toisinpäin.

ap

mutta silti, mitä väliä miten kävi, miten tää voi järkyttää sua näin, ettei kaikki ajattele kuin sinä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kahdeksan