Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten tällaisessa tilanteessa tulisi edetä? (flirttailusta)

Vierailija
21.10.2012 |

Meillä oli pitkään silmäpeliä ym. kemiaa, jossain vaiheessa mies totesi että olisi kiva jos tapaisimme joskus vielä. Juttu jäi silleensä, emmekä siis koskaan päässeet sopimaan mitään tapaamista. Nyt olemme taas erään asian yhteydessä alkaneet nähdä toisiamme, ja juttu ikäänkuin roikkuu ilmassa. Itse olen ihan paniikissa kun näen tuon miehen, eikä minusta ole naista mennä avaamaan keskustelua hänen kanssaan. Mies varmaan ajattelee, että välttelen häntä, vaikka asia on todellisuudessa niin että haluaisin kyllä päästä juttusille hänen kanssaan.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
21.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten tee jotain. Kyllä varmaan ajatteleekin että välttelet, jos kerran välttelet.

Vierailija
2/12 |
21.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tähän saakka vältellyt miestä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
21.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies, joka ei itse uskalla astua comfort zonestaan eli tehdä jonkunnäköistä aloitetta, on aina pettymys sängyssä (siis jos itse kaipaat miestä, joka on mies eikä pelkkä selällään makaava lahna) ja usein myös ilkeä jollain tasolla: pelkää naisia ja torjutuksi tulemista. Se on sinänsä luonnollista, mutta miehen se kuuluu uskaltaa ja haluta. Mies, joka odottaa naisen tekevän "likaisen työn" tai joka ei ole sinusta niin kiinnostunut, että tekee sen, jotenkin katkeroituu suhteessa, jos ei sitten saa koko ajan huomiota ja vaikka saisikin, sitä ei ole tarpeeksi.

Itse odotan, vahingoista viisastuneena, miehen aloitetta aina. Sellaisella miehellä on kanttia ja pokkaa. Mies, joka ei tunne tarvetta "metsästää" tuon vertaa, ei ole minun mieheni.

Nykyisin naiset Suomessa lellivät miehet iskemällä ne ja sitten ne miehet kulkevat siinä eri lailla alistettuina ja lopulta pettävät naisiaan seuraavan itsensä-tarjoajan kanssa.

Ei tää ihan 100% näin mene ja toki voi kannustaa olemalla iloinen ja huomioimalla toisen. Mutta vanha viisaus on: miehen on avattava puhe tai suhde ei koskaan toimi.

Vierailija
4/12 |
21.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies, joka ei itse uskalla astua comfort zonestaan eli tehdä jonkunnäköistä aloitetta, on aina pettymys sängyssä (siis jos itse kaipaat miestä, joka on mies eikä pelkkä selällään makaava lahna) ja usein myös ilkeä jollain tasolla: pelkää naisia ja torjutuksi tulemista. Se on sinänsä luonnollista, mutta miehen se kuuluu uskaltaa ja haluta. Mies, joka odottaa naisen tekevän "likaisen työn" tai joka ei ole sinusta niin kiinnostunut, että tekee sen, jotenkin katkeroituu suhteessa, jos ei sitten saa koko ajan huomiota ja vaikka saisikin, sitä ei ole tarpeeksi.

Itse odotan, vahingoista viisastuneena, miehen aloitetta aina. Sellaisella miehellä on kanttia ja pokkaa. Mies, joka ei tunne tarvetta "metsästää" tuon vertaa, ei ole minun mieheni.

Nykyisin naiset Suomessa lellivät miehet iskemällä ne ja sitten ne miehet kulkevat siinä eri lailla alistettuina ja lopulta pettävät naisiaan seuraavan itsensä-tarjoajan kanssa.

Ei tää ihan 100% näin mene ja toki voi kannustaa olemalla iloinen ja huomioimalla toisen. Mutta vanha viisaus on: miehen on avattava puhe tai suhde ei koskaan toimi.[/]

Näinhän se on!

Vierailija
5/12 |
21.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten nyt siis pitäisi toimia, jos haluankin olla aloitteellinen? Keksin tikusta asiaa ja menen juttusille? Vähän oudolta vaikuttaisi varmaan....

Vierailija
6/12 |
21.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan nähdä sen luonnonvalintana vaan, kun jäät neuvottomuudessasi nuolemaan näppejäsi.

Vierailija
7/12 |
21.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan nähdä sen luonnonvalintana vaan, kun jäät neuvottomuudessasi nuolemaan näppejäsi.

Siksi tuon aloitteen pitäisi olla joku, joka ei välttämättä tarkoita "aloitetta" miehen suuntaan, vaan joka olisi melko neutraali, mutta joka tavallaan rikkoisi tuon "jään", ja antaisi mahdollisuuden keskustella enemmänkin.

Kun en voi tietää, mitkä on miehen fiilikset minun suhteeni tällä hetkellä, tuosta ekasta kohtaamisesta alkaa olla jo aikaa melkein vuosi.

ap

Vierailija
8/12 |
21.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
9/12 |
22.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos et, kuten alkuviestissäsi sanot, pysty ollenkaan edes menemään juttusille hänen kanssaan niin vaikea siitä on sitten neuvoa eteenpäin. Ensin pitäisi saada jonkinlainen edes pinnallinen puheyhteys, vaikka ihan arkiasioista tai säästä, että sitten voisi josssain välissä ohimennen heittää jonkun helposti ja ilman draamaa tai sitoumuksia hyväksyttävän tai torjuttavan tapaamisehdotuksen ilmaan...

Vierailija
10/12 |
22.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sä et näillä ohjeilla onnistu, niin se on sitten voi voi. Ollaan sua yritetty nyt auttaa.

Vierailija
11/12 |
22.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin senkun isket vaan.

Mene vaikka istumaan sen viereen ja koskettele vähän häntä.

Vierailija
12/12 |
22.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

keräät rohkeutesi ja sanot miehelle jotain kun näätte seuraavan kerran.

sano että mitä kuuluu esimerkiksi tai onpa kylmä ulkona, kova sade/tuuli, ihan mitä vaan. sillä mitä sanot ei ole merkitystä sinänsä vaan sillä, että annat miehen ymmärtää että olet avoin keskustelulle.

sen jälkeen neuvoisin juttelemaan aina tilanteen tullen ystävällisesti, voit hieman flirttailevasti hymyillä myös, mutta odota että mies pyytää sinut ulos tai tekee seuraavan liikkeen. ikävä kyllä asia on juuri niin kuin joku täällä kirjoitti: jos teet itse aloitteen mieheen tulee outo katkeruus ja se kuvittelee ikuisesti olevansa niskan päällä.

en olisi tätäkään uskonut ennen kuin itse koin. lähestyin erästä miestä tavoistani poiketen, mies on kyllä kiinnostunut, mutta koko homma on ihan vinksahtanut. mies odottaa että teen lähestymiset ja esittää jotain vaikeasti tavoiteltavaa sitoutumiskammoista prinsessaa.

tosin sanoen miehen kiinnostus ei ollut tarpeeksi suurta että olisi tarttunut vihjeisiin itse ja nyt kuvittelee pullistuneella egollaan, että on joku taivaan lahja mulle.

ja olen viehättävä nainen jolla on vientiä muutenkin, ajattelin nyt tässä tapauksessa auttaa ei niin ulospäinsuuntautunutta miestä.

hohhoijaa. enpä tee tuota virhettä enää. miehet lähestyy naisia kyllä kun ovat saaneet vihreää valoa jos kiinnostus vaan on tarpeeksi suurta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi neljä