onko täällä muita?
joita ei oikeasti jaksa kiinnostaa koko agnes? Tai muut julkkikset? tai yleensäkki jotkut juorulehtien jutut?? Vai olenko mä outo?
Kommentit (4)
Vierailija:
BigBrotheria en ole katsonut ollenkaan eikä voisi vähempää kiinnostaa.Agnes on solunut mun tietoisuuteen täältä palstalta, muuten ei olisi harmainta hajuakaan, kuka on. Idolsia olen katsonut kerran puoli tuntia, muistaakseni Helsingin karsinnoista silloin se pätkä. Eikä kyse ole siitä, etten haluaisi tai voisi, edellisen Idolsin katsoin kai jokaisen jakson. Nyt vain on ollut niiiiin paljon muuta. Mutta ikinä mua ei jaksaisi kiinnostaa toisten ihmisten asiat noin kamalasti.
en kans tiennyt koko naista ennenku täältä luin!!!!
kiva kun muillakin kun mulla on oma elämä!!!!
OLA VALUEN JA SILMÄT KIILUEN ETTÄ SAA TÄÄLLÄ ALKAA JAUHAAN PASKAA!!!
ap. lähtee tästä nyt jumpalle, kun on tää elämä...
BigBrotheria en ole katsonut ollenkaan eikä voisi vähempää kiinnostaa.
Agnes on solunut mun tietoisuuteen täältä palstalta, muuten ei olisi harmainta hajuakaan, kuka on. Idolsia olen katsonut kerran puoli tuntia, muistaakseni Helsingin karsinnoista silloin se pätkä. Eikä kyse ole siitä, etten haluaisi tai voisi, edellisen Idolsin katsoin kai jokaisen jakson. Nyt vain on ollut niiiiin paljon muuta. Mutta ikinä mua ei jaksaisi kiinnostaa toisten ihmisten asiat noin kamalasti.