Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tää on jo ihan älytöntä! Alusvaatteiden ostoon ikäraja!

Vierailija
21.10.2012 |

Huhuhuh.

Eikös se oo ihmisen oma asia millasia alusvaatteita käyttää?

Linkki:

http://www.iltalehti.fi/uutiset/uu/2010053111765609_uu.shtml?alusvaatte…

Jos toi linkki ei näy (linkkasin kaverille ja sanoi ettei aukee, niin otin screenshotin, sen pitäis ainakin näkyä)

http://i47.tinypic.com/27y5n9f.png

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
21.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks toi joku aprillipila??

Vierailija
2/5 |
21.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän siteet pysyisi housuissa jos ei saisi alusvaatteita käyttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
21.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja shotin teksti vaikeasti luettavan pientä. Onko ihan tosi juttu? Ja ikäraja 21? Mikä ihme keksintö se 21 oikein on, kun täysi-ikäisyyden ikäraja on 18 ja silloin avautuu vapaus moneen muuhun ostokseen? Mitä merkitsee, saako 19 vuotiaana ostaa seksipikkarit H&M:ltä kun ne saa erotiikkaliikkeistä tai nettikaupoista?

Ymmärtäisin, jos tehtäisiin vain aikuisten kokoina ja/tai olisi 18v ikäraja, mutta tuollaisenaan on ihan outo idea...

Yrittävätkö vain vetää huomion pois siitä, että on moitittu liian seksikkäistä juuri lapsille suunnatuista vaatteista?

Vierailija
4/5 |
21.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pöljät, siksi tuo uutinen ei löydy iltalehden sivuilta, sitä ei ole olemassa. Joku on kirjoittanut ihan itse läpällä, muokannut iltalehden näköiseksi ja ottanut siitä print screenin. Älkää olko noin helposti höynäytettävissä! :D

Vierailija
5/5 |
21.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pöljät, siksi tuo uutinen ei löydy iltalehden sivuilta, sitä ei ole olemassa. Joku on kirjoittanut ihan itse läpällä, muokannut iltalehden näköiseksi ja ottanut siitä print screenin. Älkää olko noin helposti höynäytettävissä! :D

siis kuka tässä sun mielestä meni ns. lankaan? mun mielestä ei kukaan. :D eli ainoa pöljä tässä taitaa olla sinä.