Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pyöriikö rikkailla siipeilijöitä ympärillä?

Vierailija
20.10.2012 |

Onko täällä rikkaita? Oliko vaikeaa nuorena nähdä, että ketkä on oikeita kavereita ja ketkä vain rahan takia?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
20.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näy sipeilijöitä perustaviksella

Vierailija
2/6 |
20.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta aikoinaan it-kuplan aikana olin Rytsölän veljesten kanssa samaan aikaan Kallessa, ja voi elämä sitä lokkien määrää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
20.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta aikoinaan it-kuplan aikana olin Rytsölän veljesten kanssa samaan aikaan Kallessa, ja voi elämä sitä lokkien määrää.

Vierailija
4/6 |
20.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei pyöri. Rikkailla on usein myös varakkaat tuttavat. Jos ei ole joku uusrikas, heistä en tiedä. Myös oma asenne vaikuttaa, pakkoko sitä rahaa on kaikkialla esitellä?

Vierailija
5/6 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.10.2012 klo 20:28"]

No ei pyöri. Rikkailla on usein myös varakkaat tuttavat. Jos ei ole joku uusrikas, heistä en tiedä. Myös oma asenne vaikuttaa, pakkoko sitä rahaa on kaikkialla esitellä?

[/quote]

Koulussa ei voi välttyä tavisseuralta.

Vierailija
6/6 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli ökysuvusta oleva opiskelukaveri. Minulle tuli todella vaivautunut olo kun hän pyysi minua kylään. Kiitin kutsusta mutta kieltäydyin koska minulla ei ollut eikä ole vieläkään harmainta aavistustakaan miten rikkaat ihmiset haluavat aikaansa viettää. Vaikea kuvitella, että hän olisi keittänyt kahvit ja olisimme jutelleet syntyjä syviä kahvikupposen ääressä keittiössä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kolme