Lakimies vastaa kysymyksiin
Kommentit (32)
Kuinka vahva näyttö tarvitaan, jotta henkilö voidaan todeta syylliseksi ja tuomita lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä, jos lapsi on alle vuoden ikäinen (eli sanallista todistusta ei saa) eikä ole selviä fyysisiä vammoja?
Jos olet sopinut, että omaisuuttasi saa käyttää. Sukulaisilta ei ole pakko periä vuokraa. Vastapuolella voi olla näyttöä asiasta. Jos on asuttu ilman vuokraa pitkään, niin miksi et ole karhunnut sitä? Se toisen naikkosen kanssa et varmaan ole sopinut mitään?
Vahvasti petetty olo tässä on ollutkin.
Kiitos sinulle! :)
Ero on tullut voimaan puoli vuotta sitten, exä ja avokkinsa eivät ole minulle mitään sukua tai perhettä. Talo on myynnissä mutta ei vielä olla saatu myytyä. Mistään vuokrasta ei sovittu koska ajateltiin että hän maksaa "vuokraa" hoitamalla lyhennykset, siis meinattiin että olisi yksinkertaisempaa hoitaa noin. Siksi kaikki on lykkääntynyt kun olen kuvitellut, että talon saisi myytyä, mutta niinpä ei olekaan käynyt... Siltä toiselta asukkaalta en ole saanut mitään, onko minulla siihen mahdollisuus? t. 10
Yksi todistaja ei riitä.
Millaisia todisteita tarvitsee? Kaksi todistajaako? onko muita mahdollisuuksia saada todisteita?
Ei tiedetäkään varmasti, mutta mietin onko tällaisesta mahdollisuutta edes saada todisteita :(
niin voiko hän testamentata omaisuutensa kenelle haluaa? Ihmisellä on sisaruksia kyllä.
Ja nettiin. Poliisi voi tehdä kotietsinnän
Onko siellä paljon keski-ikäisiäkin? Saavatko töitä?
Ja nettiin. Poliisi voi tehdä kotietsinnän
ok kiitos vastauksista. onko muuten mahdollista jotenkin selvittää onko tietty lapsi jossain tällaisessa kuvissa tai videoissa joiden hallussapitäjät jääneet kiinni?
Muista sukulaisista riippumatta. Ainoastaan lapsilla on oikeus lakiosaan, mutta lapsetkin voivat kunnioittaa testamentin tekijän viimeistä tahtoa
Esim nakukuvia ei saa julkaista.