Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä? Eikö täällä saa enää keskustella eräästä blogista?

Vierailija
20.10.2012 |

Mikä ihme on kun jokainen keskustelu kyseisestä blogista on poistettu? Kaikissa ei edes ollut mitään asiattomuuksia. Vai onko bloggaaja ollut yhteydessä vauvan modejen kanssa, ettei hänestä saa keskustella täällä? Itsekin ihmettelen kyseisen blogin suosiota mutta miksi se olisi syy keskustelun poistoon? Keskustellaanhan täällä monista muistakin blogeista.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
20.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ei ole mikään ihme, että keskustelut poistetaan.

Vierailija
2/5 |
20.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen ilmoittanut asiattomiksi aika monta viestiä, joissa on haukuttu tiettyjä bloginpitäjiä, kaiveltu rumasti heidän yksityisasioitaan ym. Enkä ole yhteyksissä ko. bloggareihin enkä itse ole käynyt kuin vilkaisemassa eräänkin blogia näitä haukkuja luettuani.

Kyse ei ole siitä, että yrittäisin päätellä, onko joku teistä puskasta haukkujista "oikeassa" vai ei. Tuollainen ihmisten haukkuminen on vain törkeää ja asiatonta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
20.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo teidän "asialliset" aloituksetkin on aina aloittajan tai muiden toimesta luisuneet asiattomuuksiksi. Kun lapset eivät osaa leikkiä leluillaan nätisti, niin sitten otetaan lelut pois.

Vierailija
4/5 |
20.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ni mä ainakin vihaan näitä sen monen kymmenen minuutin videoita.

Vierailija
5/5 |
20.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ni mä ainakin vihaan näitä sen monen kymmenen minuutin videoita.

Seuraavaksi varmaan siirryt blogin sisällöstä kyseisen ihmisen ulkonäön ja yksityiselämän haukkumiseen. Pian taas ällistelet muitten kaltaistesi yltiöpositiivisten mammojen kanssa, miksi kummassa jostain *blogista* ei saa keskustella...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kuusi