Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muisti meni kännätessä, 2 tuntia kateissa. Onko mitään keinoa saada kadotettu aika takaisin?

Vierailija
20.10.2012 |

Kyse viime lauantaista. Oon koko viikon miettimyt mitä tapahtui sen kahden tunnin aikana ja vain tyhjää muistissa.

Jotain tapahtui mutta en muista mitä. Semmoinen tunne vaan on että jotakin on ollut.

Myönnän, että olin todella humalassa mutta yleensä muistan kaiken. Nyt on katko klo 01-03 välisen ajan.

Viimeinen muistikuva on että olin eräässä baarissa yhden puolitutn kanssa, seuraavaksi muistan että olenkin tiilaamassa pizzaa. Tätä puolitutta ei ollut enää seurassa, olin yksin. Sit otin taksin ja menin kotiin.

Tästä puolitutusta ei ole kuulunut enää mitään sen jälkeen, vaikka itse mua pyysi silloin kapakkaan.

Mitähän on mahtanut tapahtua?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
20.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soittelet ja kyselet kavereilta (tässä tapauksessa puolitutulta), että mitä tuli tehtyä.

Vierailija
2/8 |
20.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo "puolituttu" on voinut laittaa niitä lasiisi.

Oliko rahat, kortit ym. tallella, eikä tililtä ole kdonnut rahaa? Oliko vatteet kunnossa päällä, eivät repeytyneet, ei muistelmia, naarmuja, eikä muita seksuaalisen väkivallan merkkejä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
20.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja monesti on hyvä niin. Onneksi pääsit kotiin turvallisesti.

Monasti kuitenkin on niin, että mitään kummempaa ei ole tapahtunut - muistihan siis katoaa vasta kun pääset nukkumaan, kännitilassa olet voinut toimia ihan normisti.

Vierailija
4/8 |
20.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on tarpeeksi kännissä, sinne vaan ei tallennu yhtään mitään. Ei ole mitään, mitä saada takaisin. Muisti ei siis maagisesti katoa nukkumaanmenon hetkellä.

Vierailija
5/8 |
20.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyrmäystipoilta kuulostaa

Ite vedin tyrmäystippoja ämpärillisen eräänä viikonloppuna (voltteja oli 40), enkä muistanut mitään seuraavana päivänä! :O

Vierailija
6/8 |
20.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikea sanoa. itse en koskaan muista mitään jos juon vähänkään. useimmiten ei mitään ole sattunut kuitenkaan. mutta josset yleensä menet muistia niin voihan olla että tuttu on yrittänyt lähennellä ja oot suuttunut ja häipynyt yksin pizzalle. yleensähän noi tunnit 1-3 on eniten kännissä ja silloin helpoiten menee muisti ihan ilman muuta syytäkin. ja syöminen tai uusi paikka ts.ulkona baarista ja alkoholinjuomisen loppuminen sitten taas herättää sen verran ett muisti alkaa toimia. että en nyt ton perusteella olis vielä huolissani. jos vaikka soitat ja kysyt silt tutulta?

Vierailija
7/8 |
20.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain täydellinen muistikatkos 2 tunnilta. Vika asia on että menin tupakalle ja takaisin pöytään.

Vierailija
8/8 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up