Huono oli Vain elämää tänään
Ja se Neumann on kyllä niin nolo. Jos on noin väsynyt has-been, niin pysyisi kotonaan
Kommentit (14)
Jote oli hienoa kuulla niitä oikeiden artistien esittäminä. Samaan mieltä, N on jotenkin nolo ja feikki.
Ja Neumannistakin saa ihan toisenlaisen kuvan nyt tässä ohjelmassa, ku siinä Linnan tähdet sarjassa. Siinä se vaikutti aivan järkyttävältä, itsekeskeiseltä mulkulta.... mut nyt ei enää niin.
Se tuntuu vaan oikeesti olevan tommonen.. vähän erikoinen.. ja oman tiensä kulkija. Eikä se nyt välttämättä oo paha asia ollenkaan..
Mulla ainakin parani mielikuvat siitä ihmisestä ihan tän jakson myötä.
Muutenkin ihan yks syksyn parahaista sarjoista! Pääsee paljon lähemmäs noita artisteja ja kaikki on tosi symppiksiä.
Ihan mieletöntä, miten taiteilija osaa aina vaan yllättää!!
Onko sillä niin monta, et riittää noille muille vieraille ens viikolla?
Ja myös toi formaatti alkoi jo vähän tökkiä...
Joo, ihan kiva kattoa, mutta kuitenkin niin teennäistä!
Aivan loistava. Ekoissa jaksoissa sai Nipasta ehkä ylimielisen kuvan mut nyt on jotenkin ' avautunut'. Ja Erin lauloi upeasti! Loistava ohjelma. Kaikki laulajat ovat yllättäneet positiivisesti useasti. K-H mun mielestä 'huonoin'
Ja ne käkättää väsyneen käkätystä, ja on teennäisiä. Ärsyttävä formaatti.
Ja myös toi formaatti alkoi jo vähän tökkiä...
Joo, ihan kiva kattoa, mutta kuitenkin niin teennäistä!
Niillä kaikilla on tunteet pinnassa, eikä niiden tartte pidätellä kyyneliä. Paitsi silloin kun ne esiintyvät.
tietenkin luovat taiteilijat ovat herkkiä, mutta ammattilaisina esiintyvät itkemättä. Esim. Katri-Helena kertoi joskus, että hänen täytyy ensin itkeä biisit läpi niin monta kertaa, että pystyy sitten esittämään ne.
Kertokaa mulle joku Cheekin biisi, en tiiä yhtään. Onko sillä niin monta, et riittää noille muille vieraille ens viikolla?
Eikö sulla toimi Google tai Youtube? Vai etkö osaa käyttää?
Kirjoita tuonne ylös osoiteriville (siinä missä lukee nyt www.vauva.fi jne) näin: "www.google.com". Paina Enter. Avautuu sivu, jossa on taas tuollainen kirjoituslaatikko. Kirjoita siihen "Cheek" ja paina enter. Google hakee sinulle internetsivuja joissa on juttua Cheekistä. Löytää myös Youtubevideoita biiseistä, voit painaa sitä videon linkkiä, niin se avautuu ja voit kuunnella sitten sieltä niitä biisejä.
Kysy jos jäi jotain epäselvää!
Ja ne käkättää väsyneen käkätystä, ja on teennäisiä. Ärsyttävä formaatti.
että sinä rakastat sing a longia.(YÖK)
sing a longia.(YÖK)
ihan järkyttävä ohjelma, kaksi kertaa olen yrittänyt katsoa, kun mukana on ollut joku vieras, josta olen tykännyt, mutta eihän sitä kestä. En jaksa kuunnella ja katsoa juontajaa, ja tehtävätkin ovat ihan tyhmiä.
ohjelma pitkästä pitkästä aikaa, Jonne ja Cheek parhaimmat tässäkin jaksossa. En jaksa katsoa minuuttiakaan niitä muita musiikkiohjelmia , niin potaskaa. Hirvittävin oli se Maria Lundin ohjelma eihän se osaa puhuakaan naukumatta.
Olen koko ajan ihmetellyt, miksi on ohjelmaan tullut. Mutta tänään oli tosi mielenkiintoista kuunnella tarinointia, kun aiemmin olen lähinnä ollut kiinnostunut vain esityksistä.
Mielettömiä kokemuksia on hänellä ollut.