Mä en pysty panemaan mun miehen kanssa täysin selvinpäin
Yleensä otan 2-3 sidua ennen sitä. Mun ei vaan tee mieli sitä.
Yritän ajatella Freddie Mercurya joka kiihottaa mua ihan mielettömästi mut on tosi vaikeaa uppoutua mielikuvitusmaailmaan sataprosenttisesti.
Eikös ookin aika säälittävää?:DD
Kommentit (31)
Siis seksi täysin selvänä on minulle kauhistus. Hiprakassa tai jopa reilummin huppelissa taas estoton seksipeto herää... ;) Jotenkin en pysty rentoutumaan enkä nauttimaan selvänä. En ole aiemmin myöntänyt tätä kellekään.
N30
Tässä puhuttiin siitä kun mies ei kiihota selvinpäin.
Mutta samaistuin myös viestiin nro 2 ketjussa. Seksi sinällään ei ole mielestäni inhottavaa, mutta en pysty siitä siis ilman alkoholia itse innostumaan. Siis niinkuin 2 sanoi, "aseksuaali ilman alkoholia".
N30
Jos 2-3 sidua riittää niin jatka ihmeessä, eihän tuo ole paljon.
Mielikuvissaan saa miettiä ketähaluaa, eikä se tee susta
säälittävää:)
käytännössä tuo tarkoittaa että juon max 3 sidua viikossa. Ei se ole mulle eikä miehellekään mikään ongelma. Mies taitaa ajatella että otan ne pari sidua ihan vain sen kunniaks kun on viikonloppu. Näin on kummatkin tyytyväisiä.
Kunhan tuli vaan tänään mieleen että onko tää mun fantasiointi jotenkin todella säälittävää.;)
Oikeastaan se on aika inha tunne kun tekee mieli panna jotain ketä ei 100% varmuudella tule koskaan saamaan eikä siihen panetukseen tule helpotusta ikinä.
ap
miten teillä muuten menee? Onko suhde kunnossa muilta osin?
Itselläni oli samankaltainen tilanne, tarvin pikku hiprakan että kykenin mieheni kanssa yhtään mihinkään. Jostain kumman syystä yritimme toista lasta, joten sitä seksiä tarvittiin.
Suhde oli muutenkin huonossa jamassa, kaikki tunteet kuolleet, ei hellyyttä, ei välittämistä eikä mitään. Sitten älysimme erota, nyt olen suhteessa miehen kanssa jonka kans seksi maistuu selvinkinpäin :) (Ja vauvakin on tulossa ihan ilman hiprakkaa)
En sitte ollutkaan ainoo nainen, joka nauttii seksistä estoitta vasta muutaman sidukan ja kaljan juotuaan. Kyllä me viikollakin sekstaillaan, mutta yleensä silloin makaan kuin lahna ja ootan vaan et voi kun se jo tulis, mutta viikonloppuisin jos nautin pikkuisen alkoholia olen todella kuuma kissa. Siks mieskin kait mulle aina niitä laiantaijuomia tuputtaa, kun sillä on taka-ajatuksena kunnon panot:D
Ainakin meillä on hyvät suhteet yli kymmenen vuoden liitto ja kaksi lasta ja varmaan molemmat rakastetaan toisiamme, eikä kumpikaan sekoile vieraissa.
Mun mies haluu laittaa mulle aina hellehatun päähän ennen kuin panee mua täysillä pyllyyn.. Ei liity tähän mutta näillä mennään meillä...ei kaliaa.
Ohis, mutta Freddie on kyllä vietävän hot!!! Mun tuleva ex muuten muistuttaa paljon sitä...siksiköhän sexi luistaa tai luisti ihan mielettömän hyvin.... kunnes rakastuin toiseen.
Vierailija kirjoitti:
mun pitäisi mennä siitä miehelle sanomaan? Siis mitä hyötyä siitä olis?
En vaihda miestä jonka kanssa on lapsia ja hyvä koti. Ei se ole miehen vika jos mua kiihottaa enemmän Freddie Mercury:D Freddiä kun en saa kuitenkaan.
ap
On se siinä mielessä eri asia etten mä kammoksu ajatusta seksistä selvinpäin. Mulla on vaan noussut tää fantasia sellasiin sfääreihin ettei mikään muu yksinkertaisesti kiihota.
ap