Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

oletetaan että ammatillinen kilpailijasi ja vihamiehesi olisi

Vierailija
19.10.2012 |

lähettänyt pomollesi sähköpostin jossa pyrkisi töihin samaan projektiin kuin missä sinä olet. Pomo printtaisi sähköpostin työpaikan yhteiselle printterille, mutta unohtaisi hakea pois. Sinä löytäisit sen sieltä.

Mitä tekisit?

a) jättäisit paperin sinne ja olisit kuin et olisi koskaan moiseen paperiin törmännytkään.

b) veisit sen pomolle sanoen, että sen ei varmaan ollut tarkoitus lojua kaikkien nähtävillä

c) veisit sen pomolle ja sanoisit, että ei kannata palkata tätä.

Entä jos yrittäisit beetä ja pomo kysyisi mielipidettäsi tyypin palkkaamisesta?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
19.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olisit oikessa ja tyyppi täysi skitso, niin "panettelu" voi kostautua. B:tä voisit koittaa, mutta pomo ei välttämätt tee muuta kuin kiittää paperista ja keskustelua ei synny.

Itse olen pystynyt työskentelemään vihamieheni kanssa läheisissä tehtävissä. Rajasimme kontaktin puhtaasti työjuttuihin ja jopa autoimme toisiamme, mutta pokkaa se kysyi molemmilta.

Vierailija
2/3 |
19.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos beellä lähdetään, sanoisin silti mielipiteeni, mutta perustelisin sen hyvin. Mulla on siis oikeasti hyvä pomo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
19.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

b-vaihtoehdossa tietysti tarkoitus olisikin, että mitään kekustelua ei syntyisi. Pointti olisi vain ja ainoastaan siinä, että sen paperin ei varmaan ole tarkoitus lojua näkyvillä.

c-vaihtoehdossa se ehdoton huono puoli, että mitään vedenpitävää oikeaa syytä olla palkkaamatta tätä tyyppiä ei olisi. Hän on toki erittäin ärsyttävä ylienerginen jokapaikansählääjä, jonkun työtapoihin normaali ihminen hermostuu puolessa vuorokaudessa, koska hän on aina kaikessa mukana ja dominoi sitäkin, mihin asiantuntemus ei oikeasti riitä. Lisäksi hän edustaa MINUN MIELESTÄNI vanhentunutta 1980-lukuista näkemystä meidän alan keskeisistä jutuista - mutta tämähän on makuasia, kasarilaisia on vielä muutenkin paljon ja pomo taas ei tiedä näistä tarpeeksi tunnistaakseen eroa. C-linjalle ei siis voida oikeati lähteä.