Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostatteko miehellenne isänpäivälahjaa jos teillä on lapsia?

Vierailija
18.10.2012 |

Meillä kaksi lasta ja lapset sen verran pieniä, että tekeevät varmaan jotkut askartelujutut päiväkodissa. Joka on siis tosi hieno juttu ja ne onkin olleet aina mieluisia. Mutta mietikin sitä, että pitäisikö minun jotenkin muistaa miestä siitä että on lasteni isä? Kakun ajattelin tehdä.. Miten te muut vietätte isänpäivää?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse panostan kyllä tarjoiluun: aamiainen sänkyyn, miehen lempiruokia aterioiksi jne, mutta en osta tavaroita.

Mieheni ostaa itselleen niin surutta kaiken mitä haluaa, ettei ole järkeäkään että ostaisin sille koko ajan tavaroita. Synttärit ja joulu on jo tarpeeksi paha.

Vierailija
2/6 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies ostaa itselleen isoimmat ja kalleimmat (yleensä myös tarpeellisimmat) tavarat tms. itse. Mullakin on ollut tapana keitellä kahvit ja tarjota heti aamusta kahvin kanssa jotain herkkua. Päivällä sitten joku hyvä ruoka. Tuli nyt mieleen että olisinko voinut yllättää hänet jotenkin muuten kuin tavaralla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstoilla jaksetaan aina vääntää siitä kuuluuko lahjaa ostaa: meillä kuuluu. Minä tahdon kiittää miestä hänen isyydestään lapsillemme, joistaosa ei edes ole hänen biologisia omiaan.

Mies kiittää samoin minua äitiydestä ja äitipuolena olosta.

Vierailija
4/6 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä rahoitan.

Viimeksi poika osti herätyskellon ja tyttö valitsi kolmen tuuman rautanaulan.

Vierailija
5/6 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että hyvä jos saavat ohjauksessani jotain kortintapaista väkerrettyä. Ostan sitten miehelle jotain pientä, tyyliin suklaata, solmion tms. Ja lisäksi on kakkukahvit.

Vierailija
6/6 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isänpäiväksi teen kakun, toivottavasti pojat auttaa ja ruoaksi jotain hyvää. Tietysti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kaksi