Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kiva raha-viikko! tilipäivä,kotihoidontuki sekä veronpalautukset samalla viikolla!! =D

Vierailija
30.11.2005 |

ihanaa, kerrankin mullakin on vähän reilummin rahaa!! ja joululahjatkin olen ostanut melkeinpä kaikki jo!

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
30.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työmarkkinatuki ja ylläpitokorvaus: n.443+160¿. Lainanlyhennykset 157¿, mätkyt 159¿. :(

Vierailija
2/14 |
30.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

anteeksi kun kysyn mutta mikä on ylläpitokorvaus?

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
30.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennemmin kun olin työharjoittelussa alle 25v. kouluttamattomana en sitä saanut.

Vierailija:

anteeksi kun kysyn mutta mikä on ylläpitokorvaus?

-ap

Vierailija
4/14 |
30.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kotihoidontuki menee suoraan lainan lyhennykseen, palkkaa en saa ja veronpalutuksilla maksetaan rästissä olevia laskuja.

Vierailija
5/14 |
30.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos työharjoittelu/työelämävalmennuspaikka on toisella paikkakunnalla, niin tuo summa 16¿/päivä.

Vierailija
6/14 |
30.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitto syyttäkää itteänne jos ei rahat pysy käsissä. Miten voikin aina olla näitä?!

Vierailija
7/14 |
30.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten niitä voi jättää rästiin.... eikös siitä jo tule karhuamiskirjeet perässä sitten? mulla ei ole ikinä ollut vakituista työtä/siis KUNNON palkkaa, mutta koskaa ei ole laskuja jätetty rästiin... en tiedä edes kehtaisinko..

Vierailija
8/14 |
30.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Hitto syyttäkää itteänne jos ei rahat pysy käsissä. Miten voikin aina olla näitä?!

Maksa itse laskuja työttömänä yh:na työmarkkinatuella! Kyllä siinä saa laskea SENTTEJÄ, että rahat riittää perusmenoihin.

Miten voikin aina olla näitä jotka eivät ymmärrä, että jos itsellä ei ole rahaa niin muilla ei välttämättä ole? Ja mitä se sulle kuuluu mitä kukin tekee OMILLA VERONPALAUTUKSILLAAN, jotka tulevat siis siitä että on maksanut OMISTA TULOISTAAN liikaa veroja?

Vierailija
9/14 |
30.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Miten voikin aina olla näitä jotka eivät ymmärrä, että jos itsellä ei ole rahaa niin muilla ei välttämättä ole?

Vierailija
10/14 |
30.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut mullapa ei menot ole enemmän ku tulot. Aina ensin laskut ja sitte vasta muut. On ollu viikkoja kun on käytännössä syöty pelkkää kaurapuuroa ja marjakeittoa (omista marjoista)

Vierailija
11/14 |
30.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos sinulla on raha-asiat hyvin, kaikilla muilla ei välttämättä ole! Meillä nyt vain sattuu olemaan pienet palkat, asunto- ja opintolainaa, ja perhekin elätettävänä. Minä taas en ymmärrä, miten jotkut ovat niin mustavalkoisia ajattelussaan, taas näitä...

Vierailija
12/14 |
30.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

mut mullapa ei menot ole enemmän ku tulot. Aina ensin laskut ja sitte vasta muut. On ollu viikkoja kun on käytännössä syöty pelkkää kaurapuuroa ja marjakeittoa (omista marjoista)

Mitä jos joku perheestä yhtäkkiä sairastuu ja tulee isot sairaala-ja lääkelaskut?

Olen huomannut, että laskuilla on tapana tulla aina yhtä aikaa. Varsinkin isojen laskujen.

Vierailija
13/14 |
30.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

näin kun ei voi oikein lapsiperheessä menetellä..!

Vierailija
14/14 |
30.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselle kävi juuri näin lapsi sairastui ja jouduimme käymään 5 kertaa lastenklinikalla ja joka kerta paukahti 22 euroa maksuun. Persaukisen on vaikea varautua kun ei jää mitään säästöön.