Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Imse vimsen uimavaippa-kokemuksia koosta!

Vierailija
18.10.2012 |

Olen aloittamassa vauvani kanssa vauvauinnin ja haluaisin tietää Imse vimsen uimavaippojen käyttäjien mielipieen siitä, että kuinka hyvin nuo suosituskilomäärät kyseisissä vaipoissa pitää paikkansa.

Vauvani painaa uinnin alkaessa arviolta 5,6kg ja olen harkinnut ostavani suoraan tuon S-koon vaipan.

Tuleekohan olemaan liian iso?

Kilo on tullut vauvalle kuukaudessa aina lisää painoa, ainakin vielä, kun täyttää sen 3kk uinnin alkaessa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/6 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pientä kokoa on. Meillä aloitettiin suoraan M- koolla, joka oli 7-10 kg, lapsi taisi olla silloin noin 7-8 kg eikä vaippa todellakaan mennyt enää 10 kg.

mukavia uinteja teille

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö vauvalla ole kuitenkin tietyt säännölliset ruoka-ajat joten suolikin toimisi sitten säännöllisesti?

Eli jos valitsisitte sellaisen sopivan hetken kun vauvalla ei yleensä vessahätää ole.

Vierailija
4/6 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö vauvalla ole kuitenkin tietyt säännölliset ruoka-ajat joten suolikin toimisi sitten säännöllisesti?

Eli jos valitsisitte sellaisen sopivan hetken kun vauvalla ei yleensä vessahätää ole.

voisiko tästä olettaa, että käyt itse joka päivä vessassa aina samaan aikaan? minä en ainakaan.

lisäksi uimahallissa yleensä puetaan uimapuku, jos et ole sattunut huomaamaan. eikä lapsi osaa pidättää ja pukua heiltä vaaditaan.

kukaan ei halua uida loppupäivää vauvan kakassa.

ap

Vierailija
5/6 |
10.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi,

En tiedä onko aihe vielä ajankohtainen, mutta tässä kokemuksia kuitenkin. Meidän vauva on aika pullea, joten aloitti suoraan Imse Vimse uimavaipan koosta M (7-10kg), oli tuolloin vajaa 7 kg. Nyt kun painoa on reilu 10 kg on jo koko L (9-12 kg) käymässä pieneksi (jalan kuminauhat alkaa olla liian tiukat). Pitänee vaihtaa kokoon XL.

Ja ihmettelijöille. Meidän uintipaikassa ainakin on ohje pistää ekaksi uimavaippa (joko näitä kestoja, jotka ovat siis kuin tiiviit uimahousut tai kertakäyttöisiä) ja päälle uimapuku.

Vierailija
6/6 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin 8.5kg L koon. Meneeköhän nyt koko kesän toi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yksi