Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yöööök

Vierailija
18.10.2012 |

Erosin muutama kuukausi sitten ja sen jälkeen on facebookissa säälittävät exät/ muuten vaan reppanat yrittäneet iskeä.

Ihan kiva joo, mutta nyt yksi kundi jonka kanssa oli jotain tyhmää pientä teinisäätöä 15 vuotta sitten, on alkanut pommittaa. Ja viestit on niiiiin ällöttävän yli imeliä ja kliseisiä pokailuviestejä.

En halua olla tyly, ja olen tälle asiallisesti vastaillutkin, mutta miten saisin sanottua että ihan oikeasti mua ei vois VÄHEMPÄÄ kiinnostaa ja vielä vähemmän tuollaiset "tiätsä että mä olen lähes niin makea, että mua kun pussaa niin melkein saa hampeihin reikiä"

YÖKYÖKYÖÖÖÖK...

Kai pitää vaan unohtaa ystävällisyys ja diplomaattisuus ja sanoo että painu helvettiin.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä paras ratkaisu on olla vaan kylmänviileä ja vähän "tyhmä", ettei tajua vihjettä. Tyyliin että "ok, vai semmosta". Ilman hymiöitä. Sille sietäiskin tulla vähän tyhmä olo! =D

Vierailija
2/4 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä paras ratkaisu on olla vaan kylmänviileä ja vähän "tyhmä", ettei tajua vihjettä. Tyyliin että "ok, vai semmosta". Ilman hymiöitä. Sille sietäiskin tulla vähän tyhmä olo! =D

Ja siis voi lässynlää mitä kuraa.. " Hampeihin reikiä".. Voiko kukaan nainen kostua tuollaisesta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäytyjä ja käytöksen mahdollista on kanssa aika yök klisee, mutta ei tähän paljon muutakaan voi sanoa.

Tai voihan, se on kerrasta poikki, sanon suoraa sen.

Tämänkin vielä keksin, ihan turva väittää, että herrasmiehiä ei ole, jos ei osaa vaatia arvoistaan kohtelua.

Vierailija
4/4 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

[i"tiätsä että mä olen lähes niin makea, että mua kun pussaa niin melkein saa hampeihin reikiä"

[/quote]

"Eikä vain melkein, vaan ihan, sillä kävin juuri hammaslääkärillä jossa mitattiin mun suun kariesbakteeripitoisuus ja niitähän on ihan miljoonittain ja ne tarttuu!"