Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Noloin vilauttelu tilanteesi koskaan?
30.11.2005 |
Kommentit (2)
Olin koko aamupäivän " lämmitellyt" miestäni tekstiviestein. Puolen päivän jälkeen mies laittoi viestiin tyyliin " tulossa ollaan, ota vaatteet pois jo valmiiksi" .
Ovikello soi vähän ajan päässä ja minä tietty singahdan ovelle pelkissä sukkanauhoissa ja sukissa... Se oli sitten tv-lupatarkastaja joka ovikelloa soitteli =)
Mies kysyi jälkeenpäin, että ei mulla vilkkunut, että miksi hän ovikelloa soittaisi kun avaimetkin on keksitty...
Positiivista asiassa on se, että meillä ei ole tv-lupaa, mutta eipä tarkastaja sitä jäänyt kyselemään =))))
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Toivottavasti mua ei tunnisteta...
Yhtenä aamuna nukuin pommiin, ja heräsin ovikellon ääneen. Ampaisin tietysti ylös tikkana, ja tukka putkella hakemaan aamutakkia vessasta ja tietysti törmäsin hoitolapseni ISÄÄN eteisessä... Nakuna tietenkin...
Ei ollut sitten tullut laitettua ovea lukkoon edellisenä iltana.
Viuhahdus kesti noin puolitoista sekuntia, koska kuulin hoitolapsen äänen noin sekuntia ennen kuin tuli näkyville, joten pääsin pyörähtämään ympäri, mutta näkivät kuitenkin paljaan pyllyn vilahtavan. Isä vaikutti aika huvittuneelta töihin lähtiessään, kun naama punaisena otin lapsen (olin jonkun t-paidan vielä saanut nurinpäin päälleni ikäloppujen kotiverkkareiden seuraksi!) hänen sylistään, kovasti anteeksi pyydellen.
Oma mieheni, joka oli myös nukkunut pommiin, nauroi kaksinkerroin makuuhuoneessa, eikä meinannut naurultaan saada hänkään vaatteita päälleen. Pyyhki vielä naurun kyyneleitä autoon hypatessään.