Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pandemrixistä

Vierailija
18.10.2012 |

Voi että mä herkuttelen näillä uutisilla...

"Uuden aikataulun mukaan alkuvuodesta pitäisi selvitä, lisäsikö rokote esimerkiksi epilepsiaa, tyypin 1 diabetesta, keliakiaa, nivelreumaa ja MS-tautia. THL on saanut ilmoituksia, joissa epäillään näiden tautien lisääntymisen saattavan olla yhteydessä rokotteeseen.

"Ajallinen yhteys voi olla ilman syy-seuraussuhdettakin", muistuttaa THL:n ylilääkäri Hanna Nohynek."

Sitä niin väännettiin suu vaahdossa tälläkin palstalla miten huono äiti on jos rokotetta ei ota. Pakkorokotustakin väläyteltiin useampaan otteeseen jotta se oma kakara olisi turvassa. Eipä ole vähään aikaan huudeltu foliohattupääksi, jos nostaa esiin rokotteiden haittavaikutuksia (no tähän ketjuun niitä tietysti taas siunaantuu).

Miltä nyt tuntuu, te fanaattiset rokotusintoilijat? Onko vähän tyhmä olo?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen sijaan mietin kuinkahan paljon ko. sairauksia olisi puhjennut jos lapsia ei olisi rokotettu ja olisivat saaneet sikainfluenssan. Siinäpä pähkinä purtavaksi.

Ja ei, ei ole tyhmä olo. Teen kaikkeni lapsieni hyvinvoinnin eteen, kuten varmasti sinäkin.

Vierailija
2/8 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen sijaan mietin kuinkahan paljon ko. sairauksia olisi puhjennut jos lapsia ei olisi rokotettu ja olisivat saaneet sikainfluenssan. Siinäpä pähkinä purtavaksi.

Ja ei, ei ole tyhmä olo. Teen kaikkeni lapsieni hyvinvoinnin eteen, kuten varmasti sinäkin.

Tytär ja minä sairastettiin sikainfluenssa. Kolmen päivän kuume, vähän kolotusta, ja sitten se oli ohi. Ihme hysteriaa ihan normaalista taudista. Muu perhe ei sairastunut. Eikä oteta rokotuksia vastaisuudessakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pekka Puska YLE TV1:n A-studiossa 21.10.2009:

"Kaikissa suhteissa tämä näyttäisi olevan täysin turvallinen rokotus."

Pekka Puska kymmenen kuukautta myöhemmin, 21.8.2010:

"Me emme tienneet kukaan, liittyykö tähän jotakin, me emme vieläkään tiedä, se oli se paras tieto."

"Rokotteen pitkäaikaisvaikutuksia kuten tämä, suurissa väestöissä, ei ollut mitään mahdollisuutta tutkia."

"- Ei mitään pandemiarokotetta ole ehditty tutkia tarpeeksi, sillä väestötason tutkimus vaatii useamman vuoden. Nyt täytyy selvittää, onko tautitapauksilla jokin yhteys rokotteeseen."

Tässä mennään aivan perse edellä puuhun. Eikö uudesta rokotteesta pitäisi olla vahva ja tutkimuksiin perustuva näyttö siitä, että rokote ei aiheuta mitään nyt koetun kaltaisia haittoja. Nyt tuodaan markkinoille rokote, jota ei ole edes tutkittu ja vedotaan siihen ettei ole ehditty tutkia. Millä muulla alalla voi toimia näin?Voidaanko kauppaan tuoda myyntiin elintarvike, jonka turvallisuudesta ei ole tietoa? Törkeää edesvastuuttomuutta ja suoranaista valehtelua oli tuo THL:n toiminta.

Tälle sekoilulle on jatkumoa tämän syksyn influenssarokote sotku.

Vierailija
4/8 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten voit olla onnessasi, liekeissä ja kiihkossa jos jonkun toisen lapsi on sairastunut tai kuollut? Miten voit saada siitä jotain nautintoa? Oletko sairas henkisesti, etkö mieti yhtään niiden perheiden hätää ja kärsimystä?

Mikään ei ole oksettavampaa kuin

a) vahingonilo

b) jälkiviisaus

Itse olen lääketieteen alan tutkija on otin rokotteen lapsilleni ja todellakin PEREHDYIN asiaan kansainvälisiä tutkimustuloksia lukien. Sinä ap et varmaan tällä tavoin perehtynyt vaan satuit vaan nyt arvaamaan oikein. Sitten on hyvä kehua "omalla tietäväisyydellä ja viisaudella" ja olla vahingoniloinen.

Oksettavaa.

Sympatiani on syvästi niiden puolella jotka rokotteen ottivat ja lapsi sairastui. Tätä ei voinut lääketieteellisessä mielessä ennakoida.

PS eiköhän jokainen äiti halua lapselleen parasta?

Vierailija
5/8 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä ei voinut lääketieteellisessä mielessä ennakoida.

tiedettiin, että asiaa ei ollut tutkittu riittävästi. Sen olisi pitänyt olla riittävä peruste varovaisuuteen, eikä rynnätä myymään rokotetta koko maailmalle.

Minusta ei mitenkään voi välttyä ajatukselta, että tässä raha on näytellyt suhteettoman suurta roolia terveyden kustannuksella.

Vierailija
6/8 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen lääketieteen alan tutkija on otin rokotteen lapsilleni ja todellakin PEREHDYIN asiaan kansainvälisiä tutkimustuloksia lukien.

Johan tuossa pari viestiä aiemmin lainattiin Pekka Puskaa, joka totesi homman levittyä käsiin, että kukaan ei voinut tietää liittyykö rokotteeseen jotain. Sulla vissiin sitten on jotain Puskan tietoja parempaa tietoa käytettävissä, tuskin. Ihan mutulla ja hyväuskoisena olet tuon rokotuspäätöksesi tehnyt.

Mulle olisi riittänyt, jos Puska olisi paljastanut tuon tietämättömyytensä tai kertonut, että rokotetta ei ole ehditty tutkia ennen kuin alkoi painostamaan ihmisiä rokotuksiin. Rokotusinfostakin sai parempaa ja luotettavampaa tietoa kuin THL:ltä.

Sympatiat todellakin sairastuneille ja heidän perheilleen. Syylliset tosin totutussti palkittiin ja he kuittasivat taas hyvät rahat GSK:lta.

Vierailija
7/8 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun en ottanut Pandemrixiä itselleni enkä lapsilleni (ihan maallikkona luin muualla maailmassa julkaistua tietoa joka oli kaikkien ulottuvilla), täällä parjattiin suu vaahdossa sitä, kuinka huono äiti olen kun en halunnut lapselleni parasta. Moneen kertaan sanottiin suoraan, että lapseni pitäisi ottaa huostaan, koska en anna tuota rokotetta pistää. Olin äiti huonoimmasta päästä.

En ymmärrä millainen idiootti tutkija vakuuttui koko rokotteen tarpeellisuudesta, kun maallikkokin ymmärsi ettei kyse ole mistään tappajaepidemiasta. Tutkin kyllä hyvin huolellisesti kaiken materiaalin, jonka käsiini sain, sillä kuuluin riskiryhmään ja olin juuri kortisonipulssilla.

Muistatko mitä Puolassa tapahtui? Terveysministeristä tuli sankari kun hän päätti ettei ainuttakaan puolalaista rokoteta. Ja sen saman tiedon perusteella, jonka minäkin luin.

Suomalaiset tutkijat taisivat lukea vain THL:n julkaisuja.

Rokotteessa on aina riskinsä, sitähän täälläkin toitotetaan. Jos ottaa rokotteen, ottaa myös riskin sivuvaikutusten osalta. Olin todella monessa keskustelurymässä kertomassa omaa kantaani ihan ystävällisesti ja muistuttamassa, ettei rokotetta ole tutkittu. Mutta eipä siitä ollut apua, vaan tietoni lytättiin täysin.

Kerrankin se pilkka osui omaan nilkkaan. Olen varmasti mielestäsi oksettava, mutta sama kohtelu toisinpäin oli mielestäni myös todella oksettavaa.

Pisteenä i:n päälle: nämä idiootit eivät ole oppineet tästä yhtään mitään.

Vierailija
8/8 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytär ja minä sairastettiin sikainfluenssa. Kolmen päivän kuume, vähän kolotusta, ja sitten se oli ohi. Ihme hysteriaa ihan normaalista taudista. Muu perhe ei sairastunut. Eikä oteta rokotuksia vastaisuudessakaan.

Olepa sitten onnellinen, että pääsit vähällä. Minä olin sikainfluenssan takia sairaslomalla kuukauden ja vielä seuraavankin kuukauden olo oli normaalia väsyneempi. Vaimo ja lapset saivat onneksi rokotukset, sillä meille olisi ollut katastrofi, jos vaimo olisi ollut samaan aikaan sairaana.

Influenssa voi olla lievä, mutta toisaalta se voi myös tappaa. Turha vähätellä tautia, joka todistetusti tappoi perusterveitäkin ihmisiä.

Meillä taatusti otetaan kaikki rokotteet, jotka vain kohtuukustannuksin saadaan, sillä rokotusten riskit ovat mitättömät verrattuna tautien riskeihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme seitsemän