Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi joitakin häiritsee niin kovasti jos vapaaehtoislapsettomat palstailee täällä?

Vierailija
18.10.2012 |

Aihehan on vapaa eikä missään käydä niin älyttömiä ja niin aktiivisia keskusteluja kuin täällä!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmiset on täällä paitsi tosta yhdestä vajaasta klopista, joka tehtailee noita alapäänaloituksia joka päivä. En kyllä avaakaan niitä mutta en haluaisi nähdä otsikoitakaan!

Vierailija
2/7 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsettomat ovat erittäin tervetulleita tänne kertomaan, miten asiat vauva-asioissa oikesti ovat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä sais käydä vain pienten lasten äidit, kun tämä on vauvalehden juttu, huoh!

Ja siksi, että velat ei kuulemma tiedä mistään mitään, etenkään lapsista, eipä niin, tietenkään.

Vierailija
4/7 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aihehan on vapaa eikä missään käydä niin älyttömiä ja niin aktiivisia keskusteluja kuin täällä!

En mä ikinä kirjoita mitään että menkää helvettiin.

LÄhinnä itsekseni naureskelen ja välillä kärkkäästi vastaan, jos joku vela tulee esittämään oikeasti tietävänsä jotain VANHEMMUUDESTA tai lapsiperhe-elämästä.

Samoin kuin ne velojen kommentit " tästä saa vain vahvistusta sille, etten ikinä hanki lapsia"... no ehkä lapsellisten ei pidäkään hankkia.

Eli joidenkin velojen todella suppea katsantokanta elämään ja silti kuvitelmat suuresta valaistuneisuudestaan ärsyttää, mutta saa täällä silti olla.

Vierailija
5/7 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa! Itseasiassa olette järjen ääni hyvin usein. Me mammat kun helposti hukumme sinne muksulandiaan, jossa toppahaalarin merkillä on suuri yhteiskuntapoliittinen merkitys... muka.

Vierailija
6/7 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä ikinä kirjoita mitään että menkää helvettiin. LÄhinnä itsekseni naureskelen ja välillä kärkkäästi vastaan, jos joku vela tulee esittämään oikeasti tietävänsä jotain VANHEMMUUDESTA tai lapsiperhe-elämästä.

Tämä vela ainakin väittää tietävänsä jotain lapsiperhe-elämästä ja vanhemmuudestakin jo seuraavin perustein:

- olen elänyt lapsiperheessä elämäni ensimmäiset 20 vuotta.

- minulla on vanhemmat ja kaksi sisarusta.

- minulla on 10v nuorempi sisko, jolle tunnen olevani toinen äiti

- miehelläni on kaksi (jo aikuista) lasta, joista toinen (vanhempi, tyttö) asui lukiovuodet meillä.

Vierailija
7/7 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmetyttää silti, että ihanko tää on oikeesti ainoa ja oikea paikka koko Suomessa missä vaan keskustellaan? Eikö nyt luulis ärsyttävän näin äiti-lapsipainotteinen palsta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yhdeksän