Mikä viikko nyt on meneillään?
Kommentit (11)
oikeasti osannut katsoa kalenterista itse?
oikeasti osannut katsoa kalenterista itse?
enkä tiennyt että netissäkin on sellainen, sori
netissä on oikeasti vastaus lähes kaikkiin kysymyksiin. Tietysti on eriasia että löytääkö. Kannattaa aloittaa siitä että googlettaa. Sitten jos ei löydä sopivaa linkkiä niin tulee kysymään että miten löytäisin netistä xxxxxx.
Puhelimissa on myös lähes kaikissa kalenteri toiminnot, vain ns mopo -versioissa ei ole.
netissä on oikeasti vastaus lähes kaikkiin kysymyksiin. Tietysti on eriasia että löytääkö. Kannattaa aloittaa siitä että googlettaa. Sitten jos ei löydä sopivaa linkkiä niin tulee kysymään että miten löytäisin netistä xxxxxx.
Puhelimissa on myös lähes kaikissa kalenteri toiminnot, vain ns mopo -versioissa ei ole.
vastata jonkun kysymykseen jos kuitenkin tiedät vastauksen? mä toimin muuten niin, että kysyn ensin täältä ja jos kukaan ei tiedä alan sitten vasta googlaamaan koska yleensä täältä saa paremmat vastaukset kuin googlella etsimällä = ))
netissä on oikeasti vastaus lähes kaikkiin kysymyksiin. Tietysti on eriasia että löytääkö. Kannattaa aloittaa siitä että googlettaa. Sitten jos ei löydä sopivaa linkkiä niin tulee kysymään että miten löytäisin netistä xxxxxx. Puhelimissa on myös lähes kaikissa kalenteri toiminnot, vain ns mopo -versioissa ei ole.
vastata jonkun kysymykseen jos kuitenkin tiedät vastauksen? mä toimin muuten niin, että kysyn ensin täältä ja jos kukaan ei tiedä alan sitten vasta googlaamaan koska yleensä täältä saa paremmat vastaukset kuin googlella etsimällä = ))
oma-aloitteiseksi, ja oletan kai, että toisetkin ovat. Itselläni on teini-ikäiset lapset, nuorin 17. Eivät hekään tule kysymään tuon tyyppisiä kysymyksiä minulta vaan katsovat kalenterista. Jos kysyvät niin vastaan että katsopas kalenterista itse. Meillä on kalenteri kotona keittiön seinällä, liäksi lapsetkin osaavat käyttää nettiä ja puhelimia. Töissä kaikilla taitaa olla jonkinlaiset paperikalenterit ja opiskelijoilla on kalenterit. Ihmettelen myös sitä, kenellä ei ole minkäänlaista kalenteria, tai sanomalehteä josta voi aloituksessa mainitun tiedon hakea? Jotain voi siis tehdä itsekin eikä teettää muilla.
Tunnustan kyllä että olin epäkohtelias,mutta mulla vaan joskus keittää näiden aloitusten kanssa kun ei edes YKSINKERTAISISTA asioista voida itse ottaa selvää.
Mä käytän nykyään aina kirjanmerkeistä
https://www.mikaviikko.com/
tarkistaakseni viikkonumeron, muutama kerta helposti vuodessa tulee käytyä.
Vierailija kirjoitti:
yleensä täältä saa paremmat vastaukset kuin googlella etsimällä = ))
Mitään näin hauskaa en olekaan kuullu aikoihin.
😂
kun et itse viitsi sen vertaa että katsoisit kalenterista, vai ootko urpå?
https://www.paivyri.fi/