Olen 174 cm pitkä, poikaystäväni väittää olevansa 180 cm vaikka...
...hän on tuskin minun mittaiseni. Olen kysynyt miksi hän väittää olevansa 180 cm vaikka ei selvästikään ole lähellekään sitä. Hän vain sanoo että on 180 cm eikä suostu keskustelemaan asiasta.
Kannattaako alkaa riitelemään, kunnes totuus puristuu ulos (veikkaan että hän on 172-max.173 cm pitkä), eli jatkanko länkytystä aiheesta vai annanko olla?
Minulle poikaystäväni pituus on epäolennainen juttu mutta se mikä minua rassaa, on valehtelu.
Kommentit (3)
väitti olevansa 184. Ja paskat. Oli mun pituinen. No siitä tulikin entinen. Naurettavaa väittää moista
Onneksi mä olen vain 160cm. :) joten ei miehen tarvitsisi tuntea ainakaan alemmuuskompleksia mun rinnalla tai sitten kasvaa hirveäksi parimetriseksi hujopiksi.
Voin kuvitella itseni tilallesi, olisi kyllä tosi vaikea lopettaa länkättämistä!
Ja samoin: ei yhtään haittaisi vaikka poikaystävä olisi minua lyhyempi (olen 176), mutta tuollaista itsepintaista totuuden väistelyä en meinaisi millään kestää.
Jos hän ei kykene kohtaamaan sinun edessäsi itseään sellaisena kuin on, niin eihän se mikään hyvä merkki ole.