Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäisenä sinä olet menettänyt neitsyytesi?

Vierailija
30.11.2005 |

Oletko edelleen kyseisen miehen kanssa? Vai oliko vain yhen illan juttu?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
30.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

noh.. 15v..

" Oletko edelleen kyseisen miehen kanssa? Vai oliko vain yhen illan juttu?"

Eiköhän suurimmalla osalla vastaajista vastaus ole että ei kumpikaan.. niinkuin minullakin..

Mies oli ensimmäinen seurustelusuhteeni, kesti kolme vuotta ja sit tuli ero..

Vierailija
2/15 |
30.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

joista 7 naimisissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
30.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden yön juttu oli.

Vierailija
4/15 |
30.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelin itseäni 12 vuotta vanhemman kanssa. En ole enää kyseisen miehen kanssa, olimme yhdessä vain 9kk.

Vierailija
5/15 |
30.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan oikeasti tapan jos joku poika tekee saman omalle tyttärelleni:(

Vierailija
6/15 |
30.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

osa vasta menettänyt neitsyytensä silloin =) Hyvä kyllä niin.

Olen tainnut olla aikas hupakko, itse menetin sen 14v. ja en ole enään kyseisen pojan kanssa. Täytyyhän sitä olla useempaa kokeillut ennen kuin rupee oikein tosissaan seurusteleen.

Vierailija
7/15 |
30.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

15 vuotiaana. Näin vanhemmalla iällä ajateltuna...taisi mies olla minulle se oikea.

Emme ole pitäneet yhteyksiä vuosiin :(

Vierailija
8/15 |
30.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vuoden päästä siitä erottiin. Ja nykyisen ja tuon välissä on monta kumppania ollut.

Vierailija
9/15 |
30.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja edelleen ollaan yhdessä

Vierailija
10/15 |
30.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelin ko. miehen kanssa monta vuotta, mutta nyt olen toisen kanssa naimassa. : )

Vierailija
11/15 |
30.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä hevillä usko tuota.

Miten joku uskaltaa mennä naimisiin kuin" sika säkissä" siis sukeltamatta ensin kunnolla seksuaaliseen läheisyyteen toisen kanssa?

Entäs jos seksi ei toimikaan yhtään? Vaikka toista rakastaakin. Ei pelkkä rakastaminen ja muut sulotunteet takaa kroppien yhteensopivuutta.

Vierailija
12/15 |
30.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tämänkin gallupin mukaan näyttäisi, että nimenomaan suhteet toimivat, jos odotetaan vanhemmalle iälle tai vaikka hääyöhön asti. Nämä nuorena neitsyytensä menettäneet eivät ole enää eka kumppaninsa kanssa yhdessä toisin kuin ne, jotka ovat säästäneet neitsyytensä sille oikealle.

Omien kokemusten perusteella näyttäisi, että kaveripiirissä pahimmat petturit ovat niitä, joilla on ollut jo ennen sitoutumista paljon kumppaneita. Ongelmien ilmettyä parisuhteessa on helpomipi hakeutua vieraiden syliin, kun muista on aiempaa kokemusta ja muutenkin kaipuu elettyä elämää ja menetettyä vapautta kohtaan näyttää tulevan etenkin miehillä jossakin vaihessa, jos naisista on paljon kokemusta aiemmin.

Jos kumppanit säästävät itsensä sille oikealle, on sitoutuminen lujempaa ja seksielämä sillä tavalla ainutlaatuisempaa, ettei siihen yhtä helposti mahdu väliin vieraat.

Eihän ennenkään ole välineitten yhteen sopivuutta testattu ennen hääyötä, ja hyvin on eletty elämän mittaisissa parisuhteissa. Nykyisin kaikki pitää testata, ja sitten turhaudutaan ja kyllästytään toiseen. Ja joka toinen avioliitto purkautuu puhumattakaan avoliitoista. Kyllähän ne vehkeet yhteen sopii, jos on halua ja tahtoa ja rakkautta.

Vierailija
13/15 |
30.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

menetin neitsyyteni nykyiselle miehelleni ja kuudes vuosi lähti tässä hiljattaain käyntiin ja yksi lapsi on. Ja muuten mä olin myös mieheni ensimmäinen ja mies oli silloin 21 ja hyvin on värkit sopinu yhteen ;0)

Vierailija
14/15 |
30.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin 20v ja tämän jätkän pokasin ainoastaan vain " sitä" varten. tiesin, että hän on muhun lätkässä, joten ei ollut temppu eikä mikään.

halusin vaan päästä neitsyydestäni eroon.

yht' äkkiä 13v myöhemmin löydämme toisemme samasta työpaikasta ja tää tyyppi on edelleen muhun pihkassa.

ei ole reppanalla toisia kavereita duunissa nähtävästi. soittelee mulle väh kerran kuussa.

eli sen siitä yhden yön jutusta sain. ikuisen maanvaivan....

Vierailija
15/15 |
30.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omassa kaveripiirissäni pahimpia pettureita ovat ne, joilla ei ole aikaisempaa kokemusta tarpeeksi. Eli janoavat seksuaalisia kokemuksia muista ihmisistä. Mikä on mielestäni erittäin inhimillistä. Harva ihminen tyytyy yhteen ja samaan iänikuisesti, mutta heitäkin varmaan toki löytyy.

Minä ja mieheni olemme lujasti ja vahvasti yhdessä juuri sen takia, että elämässämme on ollut tarpeeksi kokemuksia ja elämykisä ennen toisiamme. Ei tarvitse miettiä, entäs jos...

t.31

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kolme