Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kelataksista kellään tietoa?

Vierailija
17.10.2012 |

Pitääkö olla joku tietty kuski vai voinko pyytää kaveria (joka siis taksikuski!) heittämään? Kyse pidemmästä matkasta.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
17.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö olla joku tietty kuski vai voinko pyytää kaveria (joka siis taksikuski!) heittämään? Kyse pidemmästä matkasta.

saa vain tilauskeskuksesta. Samaan kyytiin voi sitten osua joku muukin tai tulla matkan varrelta.

Vierailija
2/14 |
17.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä hoidan asian niin, että soitan taksikeskukseen ja kerron että haluan kelakyydin. Sieltä lähettävät sopivan auton.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
17.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs viddu se on??? Joku sossuelättien kulkuneuvo, jonka kustantaa työssäkäyvät veronmaksajat?

Vierailija
4/14 |
17.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä hoidan asian niin, että soitan taksikeskukseen ja kerron että haluan kelakyydin. Sieltä lähettävät sopivan auton.

Vierailija
5/14 |
17.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs viddu se on??? Joku sossuelättien kulkuneuvo, jonka kustantaa työssäkäyvät veronmaksajat?

tapa päästä tutkimuksiin/hoitoon toiseen kaupunkiin.

ap

Vierailija
6/14 |
17.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin täällä kyydit ovat yleensä kimppakyytejä. Eli Kelan taksikeskuksesta varataan matka, ja samaan taksiin tulee luultavasti muitakin.

Vierailija
7/14 |
17.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Laita nyt reilusti se syöpäkortti pöytään, joku sen tekee kumminkin ennenmmin tai myöhemmin.

Vierailija
8/14 |
17.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime perjantaina tulin sairaalasta kotiin kelataksilla. Eivät päästäneet mua julkisilla kulkemaan.

Vierailija
9/14 |
17.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Laita nyt reilusti se syöpäkortti pöytään, joku sen tekee kumminkin ennenmmin tai myöhemmin.

Ja tosiaan taudin levinneisyyttä kartoitetaan. Tuskin tulee muita ainakaan koko matkaksi kun matkaa on n 200km. Mutta kiitos asiallisille vastaajille, taksikeskukseen soitto siis, löysinkin numeron kelan sivuilta.

ap

Vierailija
10/14 |
17.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja saat sitten Kelalta takaisin, en ole koskaan kuullut että olisi takseja, joiden kyydeistä ei saisi kelakorvausta.

Vierailija
11/14 |
17.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

matkaa taksilla, jossa on muitakin asiakkaita jotka ovat mahdollisesti yhtä huonokuntoisia?

Vierailija
12/14 |
17.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

soittaessasi Kelan taksikeskukseen, että saat oman paikkakuntasi taksin. Ja, kun ystäväsi taksin päätteelle tulee ilmoitus kyydistä, hän voi valita sen.

Vierailija
13/14 |
17.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

matkaa taksilla, jossa on muitakin asiakkaita jotka ovat mahdollisesti yhtä huonokuntoisia?

Ja mitä vaihtoehtoja mulla olis? Itse ei saa ajaa. Ja aika epätodennäköisenä pidän että juuri samana päivänä joku muu tulisi saman matkan.

ap

Vierailija
14/14 |
17.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen usein kulkenut Kela-taksilla.