Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: typerät/lapsellisimmat vittuutumisaiheet päivässäsi tänään?

Vierailija
17.10.2012 |

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
17.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

klo 7.30 kenkäkaaos tuulikaapissa, kompastuin ja löi käden patteriin kipeästi

klo 8.00 naapurin koira aamukusella meidän postilaatikon juurella

klo 9.00 parkkipaikan kyttäystä citarin hallissa, satoi niin v---sti eikä ollut sateenvarjoa etten viitsinyt viedä autoa taivasalle

klo 10.00 megaketutus citarin kassalla, miksi OIMIKSIOIMIKSI valitsen aina väärän jonon??? MIKSIMIKSI minun jonossani on aina joku tyhjäpää jonka kortilla ei ole katetta tai jonka etsii talvipomppansa kymmenestä taskusta mariskoolileimakortteja

klo 10.30-13 ei vittuuntumista, merkitsen kellonajan tarkkaan ylös juuri sen vuoksi

klo 13 naapurin remppareiska poraa seinää, tärinää meidän puolella

klo 13.30 kenkäkaaos toisen kerran, mut ähä, en kaadukaan

klo 14 pitäisi ruveta laittamaan makaronilaatikkoa, mutta kananmunia ei ole, en sitten muistanut niitä kaupasta

klo 14.10 menen naapurin oveen koputtamaan ja remppareiska avaa oven, kysyn oisko munia lainata ja reiska virnuilee kaksimielisesti, hakee kuitenkin munarasian jossa on sopivasti kolme kananmunaa ja käkättää mun perään "älä sitten riko niitä MUNIA"

klo 15 koululaiset tulee, läksysählingissä pöydälle kaatuu mehua

klo 16 kenkäkaaos x 3, kompastun teinin korkkareihin ja saan raivarit, kuitenkin vasta päivän ekat, joten tämä on jo ollut kohtuuhyvä päivä

klo 16.15 alakoululaiset ja teini tappelee jostain matikan jutusta, desibelitaso ylittää kevyesti naapurin poran, metelin keskellä mies soittaa ja sanoo, että autosta on joku renkaan ripustin hajonnu ja auto nöksöttää nyt työpaikan parkkiksella, että voitko tulla hakemaan

klo 17 tullaan kotiin ja naapurin remppareiska roikkuu yläkerran ikkunasta ja huutaa niin kovaa, että koko piha kuulee "moi xxxx, sun vaimo haki multa MUNIA JA MÄ ANNOIN", mies rätkättää typerää naurua jonka on ilmeisesti jotain miesten koodikieltä ja sanelee että tuollaiselle kuuluu rätkättää typerästi

klo 17.30 kuopuksen mielestä joku on laittanut makaronilaatikkoon chiliä eikä hän syö kukkuraista lautasellistaan, teini kommentoi ja riita on valmis

klo 17.45 mies alkaa katsoa raveja telkkarista ja mä alan siivota tuulikaappia. Siivotessani tajuan että jokainen päivän vittuuntumisaihe on kutakuinkin normaalia elämää eikä mun kannata ottaa joka asiaa persoonakohtaisesti minuun suuntautuneena kohtalon iskuna.

Vierailija
2/13 |
17.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli vaan mieleen yksi vanha asia, jossa mielestäni toimittiin epäoikeudenmukaisesti minua ja muutamaa muuta kohtaan. Alkoi vähän harmittaa, mutta turha sitä on enää miettiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
17.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vettä sataa ku esterin perseestä, piha on yhtä lammikkoa ja "nurmikko" (vihertävä mutalieju) KAMALAN näköinen. En voi lenkittää koiraa tällä hetkellä joten joudun käyttämään sen aitauksessaan josta syystä se nurmikko on ihan karseen näkönen! Tänään se varsinainen vitutusta aiheuttanut asia on se, että joka jumalan kerta kun käytin koiraa asioilla tossa mutavellissä vesisateessa, ja se jo etsi kakkapaikkaa, niin meidän muuten melko hiljasella tiellä meni ne samat saatanan autot ohi ja koiran (pentu) keskittyminen herpaantu ja tuli hirvee vahti -ja komennustarve, ja tietty alko se "teepäs pissa, teepäs kakka"-mantra alusta. Samaiset autot tykkää ajaa helvetin lujaa ohi silloin kun ollaan koiran kanssa lenkillä, varsinkin just koulutustilanteissa. Ja naapurin koirat haukkuu kuorossa, olis hiljaa!!! Niin ja tottakai kun ei voida just nyt lenkillä käydä niin tolla riittää energiaa vaikka muille jakaa ja mulla ei! Raskaanakin ollaan ja hengästyn pienestäkii leikistä, aaaaargh onneksi mies tulee huomenna kotiin!

Vierailija
4/13 |
17.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...aamulla heräilin vartin välein rättiväsyneenä katsomaan, joko kello on 7.30.

- ylös lämpimästä sängystä kahvinkeittoon, joo EI naurattaunut

- peilistä katsoi mun "B-side" (jos tunnette vinyyliajan)

- töissä vittumainen työ, jonka lopputulos oli kolme kappaletta ja tekemiseen suttaantui 3 haastattelua, hiusten repimistä ja turhautumista ja alanvaihtotoiveita

- vitunmoinen nälkä koko päivän, kun rankaisin itseäni eilisen meetwurstiorgioista hedelmä-vihannes-kahvilounaalla

- kollega hoputti, käskytti ja pomotti koko aamupäivän

- en kerinnyt vanua AV-palstalla

- halutti perkeleesti sipsejä, en niitä kuitenkaan ostanut.

Eli: väsy, nälkä, turhautuminen, tunteiden patoaminen...

NYT helpottaa :-)

Vierailija
5/13 |
17.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...joudun käymään tämän tästä Tallinnassa ja aina kun kävelen niitä piiiiitkiä kulkusiltoja pitkin laivaan tai laivasta pois, niin kerta kerralta ottaa enemmän päähän se ääni, mikä lähtee pyörillä rullaavista matkalaukuista kun niitä vedetään pitkin sitä metallista luiskaa. RÄMPRÄMPRÄMPRÄMP... ottaa korviin ja hermoon! Joku kerta vielä saan berserkkikohtauksen siitä ja rupean potkimaan jonkun viattoman turistiparan rollikkaa.

Vierailija
6/13 |
17.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tullut!!! Palelin pysäkillä 15 minuuttia, mutta auto ei vaan tullut. Nyyh, olen ihan rikki ...tana.

Vierailija
7/13 |
17.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hylätäänkö ääneni, jos en mene valittamaan siitä. En mennyt valittamaan. Nyt ottaa päähän etten mennyt.

Vierailija
8/13 |
17.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

löysin youtubesta videon, jossa nuori nainen selittää 13 minuuttia englanniksi, miten häntä naisten vapaaehtoista varusmiespalvelusta suorittavana on kohdeltu väärin kun jätkät saavat kulkea suihkuun ilman paitaa ja hänen täytyy pitää paita päällä...

itse asiassa enemmän ottaa pattiin kun hän puhuu ilmeisesti alikersantistaan nimellä "under sergeant" vaikka oikea nimitys olisi "corporal"...

Sori, mutta tämä asia on v*tuttanut tänään eniten :)

Vierailija
9/13 |
17.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja yritin lukea tenttiin yliopistolla. Kaksi naista jutteli äänekkäästi parin metrin päässä (toisella tenttikirja tms eli oli lukemassa ja kaveri tuli moikkaamaan). Juttelivat varmaan vartin ja nauraa röhöttivät. En kehdannut sanoa mitään, mutta loin monta pitkää katsetta. Eivät tehonneet. Onneksi kaveri vihdoin lähti ja pystyin taas keskittymään.

Vierailija
10/13 |
17.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

2h kun mies pääsikin vasta viideltä töistä, viis vaille viis soittelen että missä olet lähen nyt kotiin lapsen kanssa syömään kun sua ei näy... no pitäs hoitaa pari hommaat tässä vielä... no siinähän hoidat mä lähen nyt lapsen kanssa syömään... ja nyt kaiken kruunaa rikkinäinen digipoxi ja mies ei voi kytkeä pelkkää telkkria päälle että näkisin jotain....

Vierailija
11/13 |
17.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimiston megaurpo parkkeerasi taakseni ja alkoi mouhota muslimien pahuudesta. Ja eikun luurit korville ja musiikki täysille.

Vierailija
12/13 |
17.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin kaupan kassalla mun ex-kaverin. Moikattiin.

Oli kuin elävä kuollut Halloween hirviö. Halloween on tullut liian aikaisin.

Vierailija
13/13 |
17.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vittu että Aku on ärsyttävä paskiainen!!! Ja siitä tuli mieleen Iines joka on oikee superlehmä, saati MIKKI! Voi jumalauta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kolme