Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka paljon teillä on yhteistä miehesi kanssa?

Vierailija
17.10.2012 |

Me ollaan miehen kans niin erilaisia, että voiko tällainen loppuikää kestää? 10v ollaan oltu yhdessä, mutta nyt on alkanut tuntua, että ollaanko liian erilaisia.

Musiikkimausta lähtien ollaan ihan erilaisia. Puhuattakaan niistä isommista asioista. Ainoa yhdistävä asia on lapset ja urheilun seuraaminen.

Olisi ihanaa, kun oma mies olisi sellainen sielunkumppani. Tykkäisi edes samasta musiikista.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
17.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta myös paljon eri "makuasioita".

Mun mielestä pitää ollakin jotain eri juttuja, muuten kyllästyy toiseen jos toinen on kuin oma peilikuva. Eihän mistään voi edes keskustella jos on samaa mieltä kaikesta.

Tärkeimmät asiat, kuten elämänarvot pitää olla samat. Niihin kun perustuu esim. lasten kasvatus, joka on todella tärkeä asia. Myös rehellisyys, luotettavuus ja uskollisuus on todella tärkeitä.

Ja ilman samaa huumorintajua olisi vaikea elää.

Vierailija
2/8 |
17.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki joissain asioissa tehdään kompromisseja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
17.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonteeltamme olemme miehen kansssa aika erilaisia, mutta arvomaailmamme on kauttaaltaan niin samanlainen, että kaikki sujuu mallikkaasti.

Vierailija
4/8 |
17.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan parhaat ystävät ja rakastavaiset. Ollaan kiinnostuneita samoista asioista, toki on mielipide-eroavaisuuksia vaikka kirjoista tai musiikista. Tykätään tehdä samoja juttuja. Keskustelunaiheita riittää aina, koska toinen tykkää pohtia just samoja juttuja.

En ymmärrä miten olisin kiinnostunut ihan erilaisesta tyypistä, jota ei kiinnosta mitkään mun jutut.

Vierailija
5/8 |
17.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olennaisin yhtäläisyys meillä taitaa olla samankaltainen perhetausta. En ole aiemmin, paria etsiessäni, mitenkään tietoisesti painottanut tällaista tekijää. Nyt elämän varrella miettiessäni, mistä johtuu, että mieheni juuri on minulle paras kumppani, ja miksi hän on parempi kuin jotkut aiemmat, olen päätynyt pitämään ratkaisevana juttuna sittenkin tätä perhetaustaa. Sitä kautta hänestä on kasvanut ihminen, joka kunnioittaa ja rakastaa (ja sietää) minua juuri sellaisena kuin olen.

Vierailija
6/8 |
17.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonteeltamme olemme miehen kansssa aika erilaisia, mutta arvomaailmamme on kauttaaltaan niin samanlainen, että kaikki sujuu mallikkaasti.

Lisäksi meillä on yhteinen talo ja lapset. Meillä on myös samanlainen huumorintaju ja hassutellaan paljon :D

Vierailija
7/8 |
17.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olennaisin yhtäläisyys meillä taitaa olla samankaltainen perhetausta. En ole aiemmin, paria etsiessäni, mitenkään tietoisesti painottanut tällaista tekijää. Nyt elämän varrella miettiessäni, mistä johtuu, että mieheni juuri on minulle paras kumppani, ja miksi hän on parempi kuin jotkut aiemmat, olen päätynyt pitämään ratkaisevana juttuna sittenkin tätä perhetaustaa. Sitä kautta hänestä on kasvanut ihminen, joka kunnioittaa ja rakastaa (ja sietää) minua juuri sellaisena kuin olen.

olen varma että olet oivaltanut totuuden, tai ainakin osan siitä! Minä ja mieheni ollaan todella erilaisista taustoista, siis AIVAN ääripäistä. Tämä ei aluksi haitannut, mutta kun asiaa hetkenkin miettii niin todella monet meidän suurimmista ristiriidoista johtuu pohjimmiltaan juuri tästä. Meitä ei ole opetettu arvostamaan samoja asioita! Kyllä siitä ongelmia seuraa, jos toinen keskittyy vain selviytymään, ja toinen haluaa jotain enemmänkin ja mielellään yli keskitason.

Ja ei, meillä ei mene kovin hyvin tällä hetkellä.

Vierailija
8/8 |
17.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen varma että olet oivaltanut totuuden, tai ainakin osan siitä! Minä ja mieheni ollaan todella erilaisista taustoista, siis AIVAN ääripäistä. Tämä ei aluksi haitannut, mutta kun asiaa hetkenkin miettii niin todella monet meidän suurimmista ristiriidoista johtuu pohjimmiltaan juuri tästä. Meitä ei ole opetettu arvostamaan samoja asioita! Kyllä siitä ongelmia seuraa, jos toinen keskittyy vain selviytymään, ja toinen haluaa jotain enemmänkin ja mielellään yli keskitason.

Ja ei, meillä ei mene kovin hyvin tällä hetkellä.

Me ollaan todella erilaisista perheistä miehen kanssa ja se näkyy lähes kaikessa.

ap.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kolme