Vauvan "tekeminen" yksin?
Jos lähtisit yksin "tekemään" vauvaa, minkä vaihtoehdon valitsisit, miksi/miksi et? Oletuksena se, että et haluaisi miehen olevan elämässänne lapsen isänä.
1. Hedelmöityshoidoilla tuntemattoman luovuttajan spermalla.
2. Panemalla jonkun tuntemattoman miehen kanssa.
3. Pyytämällä ystävää tai muuta läheistä miestä luovuttamaan sinulle/muumimukimenetelmä.
Kommentit (25)
2, ehdottomasti.
Lapsi ei tee huonolla isällä yhtään mitään, tiedän tämän kahden lapsen yh:na. Heidän isänsä varmaankin parhaillaan jossakin pieksee känni- ja tabupäissään nykyistä vaimoaan jos ei ole turvakotiin taas hetkeksi pelastautunut, raukka.
Miten vanha ap on? Jos ikää on jo 40+ ymmärrän sinua. Muumimukimenetelmä on halvin. Olisiko lähipiirissäsi jotain mukavaa lapsetonta, yksinäistä esim 40-60-vuotiasta miestä, joka haluaisi kokea isyyden?
Jos ikää ei ole noin paljoa, niin odottelisin vielä. Laittelisin treffisivuille ilmoituksia ja etsisin ihan tosissani. Ehkä tärppää.
Itse olen yh. Lasten isä on kuollut. Täytyy kyllä sanoa, etten suosittele tätä yh-elämää kenellekään. Vaikka ajatuksena ehkä ihana ja vauva-aika vielä meneekin, mutta nyt kouluikäiset sanovat, että haluavat isän, mikset hanki meille isää. Halutaan pikkuveli tai sisko. Poika häpeää, kun isä puuttuu, ei siihen auta kiva pappa tai äidin veli. Isänpäiväkortit tehdään papalle ja sekin on jotenkin surullista.
Jos oisin tiennyt jääväni yksin, oisin jättänyt lapset tekemättä.
Seurustelin vuosikausia ihanan miehen kanssa, mutta hän ei ikinä aikuistunut. Olimme 19 ja 20 v, kun tapasimme ja se oli aikamoista säätämistä seuraavat 5 v. Lopulta erosimme lopullisesti.
Ex.n hyvän ystävän olin tutustunut siinä sivussa ja koska kuitenkin olin ex.n kanssa ja lisäksi tähän rakastunut, en ikinä häntä sen kummemmin ajatellut. Eronkin jälkeen oli ehdoton ei.
Mullakin ikää tuli ja ystävät jäivät mammiksille, tajusin nyt tai ei koskaan.
Kun seuraavan kerran näimme baarissa tämän ex.n ystävän kanssa, sanoin hänelle haluaisin lapsen, mutta en ole löytänyt ketään isää. Pyysin että jos hän harkitsisi asiaa ja tekisimme paperit ettei hänen tarvitse osallistua mihinkään rahallisesti jne. Aamulla heti oli viesti puhelimessa joo.
Ehdottomasti myös halusin muumi-muki menetelmällä, koska en ollut ikinä mennyt sänkyyn muuta kuin rakkaudesta. Mutta samana iltana mies tuli kylään että olisimme jutelleet asiat halki, hän toi pari pulloa viiniä ja päädyimme sänkyyn. Sen jälkeen olisi ollut hassua enää jatkaa muumi-mukilla, joten hänestä tuli ns fackbuddy. Sillä edellytyksellä että hän tuli perjantaisin minun luo ja jäi koko viikonlopuksi ja yhtäkkiä meillä olikin mukavaa yhdessä.
Asiaan tuli muutos, mies sai työpaikan ulkomailta ja viime hetkellä minä tulinkin raskaaksi.
Tämä olisi ollut ns hyvä loppu, koska minä halusin vain lapsen.
Mutta miespä olikin ollut pidemmän aikaan minuun ihastunut, viikonloppuhetkien johdosta pikkuhiljaa rakastunut ja ulkomaille lähtö ei siinä vaiheessa ollut enää hänen ehdotuksensa.
Mies muutti ja kun olin jäämässä äitiyslomalle joulun aikaan, tuli käymään Suomessa ja samalla luonani ja kertoi kaiken.
Sain aikaa vuoden loppuun, 31.12 tuli käymään luonani, sanoi joko lopullisesti ja tai viimeisen kerran.
Ja niin me sitten mentiin kihloihin 31.12, mies muutti kevään aikana Suomeen, oli synnytyksessä mukana ja kun oli lapsen ristiäiset, me mentiin samalla naimisiin.
Tänä päivänä, kiitos somen, ex.sähän sai tietenkin tietää tästä meidän yhteenmenosta ja olikin sanonut tiesi aina että me, siis minä ja minun mieheni sovimme paremmin yhteen kun hän ja minä.
Nyt olemme olleet 5 vuotta naimisissa, minulla rakkaus kasvoi sen ensimmäisen yhteisen kevään aikana ja nyt minulla on maailman ihanin perhe.
Niin varmaan! Sitten olet hakemassa elatusta uhrilta!
Otin clomeja ja paneskelin fuckbuddyni kanssa.
Emme siis seukanneet enkä vaatinut tältä mieheltä mitään.
Silti hän halusi osallistua lapsen elämään ja aloimme seukata.
Muutin kirjallisesti hänen luokseen raskauden viime metreillä jotta hän sai isyyslomaa. Pidin vielä kuukauden verran omaa kämppää kunnes luovuin siitä ja asumme nyt yhdessä.