Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ssuosittele kalaöljyä adhd-lapselle.

Vierailija
17.10.2012 |

EyeQ on järkyttävän kallis, onko se paras?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
17.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska meillä ei suostu ottamaan edes niitä makeutettuja pureskeltavia, koska maistuu se härski kalanrasva läpi.

Voi olla että parasta olisi laittaa lohta monta kertaa viikossa, jos lapsi sattuu pitämään siitä.

Vierailija
2/11 |
17.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti nieltävä kapseli, eikä ole kauhean kallista (muistaakseni).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
17.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

suosittelen minä. auttaa myös oppimisvaikeuksiin mut ekat 3 kuukautta pitää antaa 6 kapselia päivässä.

Vierailija
4/11 |
17.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalaöly ei paranna ADHD:tä. Toki hyvä syödä kalaöljyä mutta ei sillä ole vaikutusta sairauteen.

Vierailija
5/11 |
17.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ääni täältäkin. Kallis on.

Itse huomaan lapsessa erot viikossa parissa jos jätän antamatta.

Katso verkkokauppoja, siellä usein tarjouksia.

Vierailija
6/11 |
17.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalaöly ei paranna ADHD:tä. Toki hyvä syödä kalaöljyä mutta ei sillä ole vaikutusta sairauteen.

Mutta ON tutkimustuloksia joiden mukaan liian vähäinen hyvien rasvahappojen saanti voi pahentaa adhd:n oireita.

Kannattaa toki yrittää. Meillä vältellään myös natriumglutamaattia ja aspartaamia. En voi tietää miten paljon vaikuttaa, mutta kuitenkin.

Usein kalaruokia ja lisäksi kannattaa käyttää runsaasti hyviä öljyjä ruoanlaitossa.

Vierailija
7/11 |
17.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kyllä silloin tekee mieli kokeilla kaikki konstit, vaikka ei asiasta äkkiseltään löydä linkkejä muualta kuin tri tolosen ja muiden luontaistuotefirmojen sivuilta. En itsekään kyllä usko että kalaöljystä on selkeää apua paitsi silloin jos lapsella todella on joku puutostila ja aivot eivät saa tarpeeksi niitä hyviä rasvoja ravinnosta.

Vierailija
8/11 |
17.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ON tutkimustuloksia joiden mukaan liian vähäinen hyvien rasvahappojen saanti voi pahentaa adhd:n oireita.

Kannattaa toki yrittää. Meillä vältellään myös natriumglutamaattia ja aspartaamia. En voi tietää miten paljon vaikuttaa, mutta kuitenkin.

Usein kalaruokia ja lisäksi kannattaa käyttää runsaasti hyviä öljyjä ruoanlaitossa.

Asiasta oltiin Ruotsissa kovin innoissaan muutama vosi sitten, mutta kun tutkittiin enemmän, osoittautui, ettei vaikutusta ollutkaan mihinkään suuntaan. Sama natriiumglutamaatin kohdalla ( paitsi meillä sitä ei käytetä, koska olen itse allerginen, saan ihottumaa). Aspartaamin osalta tutkimukset tällä erää ovat kesken.

Vierailija
9/11 |
17.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiasta oltiin Ruotsissa kovin innoissaan muutama vosi sitten, mutta kun tutkittiin enemmän, osoittautui, ettei vaikutusta ollutkaan mihinkään suuntaan. Sama natriiumglutamaatin kohdalla ( paitsi meillä sitä ei käytetä, koska olen itse allerginen, saan ihottumaa). Aspartaamin osalta tutkimukset tällä erää ovat kesken.

Vierailija
10/11 |
17.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten tule tehneeksi ruokavalion tarkkailusta sijaistoimintoa itselleen, jolloin se vie aikaa niiltä asioilta, joista todellisuudessa pitäisi ptää huolta: lapsen emotionaaliselta tukemiselta, kasvattamiselta, vanhemmuudelta.

Vierailija
11/11 |
17.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

70-luvulla ei syöty kalaa eikä kalaöljyä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme viisi