Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Siveysvyö" Sinulle

Vierailija
17.10.2012 |

Voisitko ajatella, että laitatuttaisit itsellesi siveysvyön omasta tahdosta tai miehen pyynnöstä? Siis siinä mielessä, että sinun seksuaaliset halut ja himot, varsinkin toteutus, kohdistuisi vain mieheesi ja arvoisit Häntä enemmän? Et voisi masturboida edes suurimmassa tarpeessa etkä varsinkaan pettää miestäsi.

Miehillehän tuota on käytetty, mutta mikä estää etteikö nainen voisi kanavoida halujaan paremmin ja antaa miehelle päätäntä valtaa milloin sinua tyydytetään? Se varmasti loisi jännitystä.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on huorahtava nainen niin aina on myös lortahtava mies =)

Vierailija
2/4 |
17.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä ole mitään tarvettakaan, en ole koskaan miestäni pettänyt enkä aio niin tehdä ilman siveysvyötäkään. Osaan kyllä hillitä haluni ja päättää milloin ja kenen kanssa paneskelen. Eikä kyseinen vyö sitä paitsi edes estäisi kuten sanot, seksuaalisia haluja ja himoja kohdistumasta vieraisiinkin mitenkään.

Pääsyy miksi en ikinä hyväksyisi siveysvyötä on, että haluan itse päättää ruumiini käytöstä ja siitä milloin minua tyydytetään tai minä tyydytän muita. Jos puoliso ei pystyisi tämän tietäen uskollisuuteeni luottamaan, sopii etsiä toinen puoliso. Vaikka sellainen, joka suostuu käyttämään siveysvyötä.

On muuten siveysvöitä valitettavasti käytetty paljon naisillekin menneisyydessä. Miehet jotka lähtivät sotaretkille tai muille matkoille tapasivat naiset kahlita metallihökötyksin jotka estivät paitsi sukupuoliyhdynnän, myös virtsan ja ulosteen vapaan poistumisen genitaalialueelta, mistä seurasi usein vakavia tulehduksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
17.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huorahtavilla naisilla oli ihan oikeuden päätöksellä siveysvyöt, metallista tehdyt. Niitä on esillä esim Rothenburgin kriminaalimuseossa.

Vierailija
4/4 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kahdeksan