Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viimeinkin löysin sadeviitan itselleni

Vierailija
17.10.2012 |

Kuljen lähes kaikki matkat pyörällä ja alkoi tosissaan ärsyttää nämä jatkuvat sateet. Kun aina kastui tuulipuku, väliasu ja alusvaatteet läpimäriksi fillaroidessa kaatosateessa 8 kilometriä sivu.. Aika harvalla pyöräilijällä tai kävelijällä näkee sadevarusteita ulkoiluasujen päällä mutta kastukoot muut, minä enää en.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
17.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ikivanha viitta. Muistaakseni Anttilan urheiluosastolta ostettu. Eniten pidän siitä, että viitta on kevyt ja laskeutuu hyvin, ja siinä on heijastimet.

Tällä hetkellä oon nähnyt kaupoissa vaan sellasia jäykkiä viittoja, joilla ei olis hyvä pyöräillä ollenkaan.

Pyöräilen päivittäin, kesät talvet, joten varustus pitää olla aina sään mukaan.

Vierailija
2/4 |
17.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohut läpinäkyvä kertakäyttösadeviitta mutta kuitenkin sen verran tukevampaa muovia että kestää useampia käyttökertoja. S-marketin taloustavaraosastolta ostin. Se menee pieneen tilaan ja sateen yllättäessä on helppo vetäistä tuulipuvun päälle. On todella raivostuttavaa kun kaatosadekuuro yllättää ja kastelee vaatteet läpimäräksi joten yritän muistaa pitää viitan aina mukana epävakaalla säällä. Ei näissä keleissä pelkällä tuulipuvulla pärjää vaikka se onkin teknistä vettähylkivää materiaalia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
17.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lepattaakohan sadeviitta pahasti pyöräillessä? Onko jollain kokemusta kuinka hyvin se suojaa?

Vierailija
4/4 |
17.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Partiovarusteesta ainakin saa sellaisia pyöräilijän sadeviittoja. Siellä on etupuolella kaks lenksua, jotka pujotetaan käsiin jolloin viitta ei siis lepata yhtään. Lisäksi viitta on muotoiltu niin, että se on edestä pidempi, eli riittää tosiaan hyvin siihen että kädet on tangolla, ja suojaa myös jalat polkiessa hyvin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi seitsemän