Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä voisin löytää Hiidenvirta-sarjan jaksot?

Vierailija
16.10.2012 |

Eikös se ollut se norjalainen mini-sarja, jossa nuoret menivät luokkaretkelle saareen, jossa oli majakka? Siihen sitten liittyi muinoin uponnut laiva, kaivo ja lokit..

Muistan nähneeni sen tosi nuorena ja silloin se oli vaikuttava. Voisiko sen löytää mistään..? Aikoinaan esitettiin muistaakseni Ylellä.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
27.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyy youtubesta nimellä maelstrom

Vierailija
2/11 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin luulen tunnistavani alkuperäisen kuvaileman sarjan. Olen monesti miettinyt, mikä se oli.

Lopussa talo täyttyi vedellä ja luokkalaisten piti sukeltaa alakautta pois, etteivät olisi hukkuneet.

Mikähän tämä ohjelma oli?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lokkisaari.

Vierailija
4/11 |
16.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan se oli se, jossa oli vanha karmiva talo saaressa ja talo oli jotenkin tosi karmiva nukkekokoelmineen. Se oli jännä sarja lapsosena katsoa silloin joskus 80-luvulla, jäi hyvin mieleen. Se tuli joskus n. kymmenen vuotta sitten uusintana TV:stä ja muistan miten kaverin kanssa hehkutettiin sitä, että onkohan enää yhtä jännä. No ei ollut. :)

Vierailija
5/11 |
16.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäköhän sitten minun hakemani sarja on? Kauhea kun se jää vaivaamaan. :D

ap

Vierailija
6/11 |
16.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin osaavani vastata tähän, kun puolisen vuotta sitten latasin koko Hiidenvirran ): No, onnea etsintöihin joka tapauksessa!

Vierailija
7/11 |
16.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli kyllä jännä sarja lapsena, kun ne nuket liikku ym!! Jäänyt mieleen. Oon syntynyt 1978, en tiedä milloin se tuli telkkarista.

Vierailija
8/11 |
16.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että Hiidenvirran saari sijaitsi merellä (vai olikohan se järvi) ja sielläkin taisi saaressa olla joku kaivo (vai olikohan sittenkään) ja norjalainen se sarja kyllä oli. Siinä oli sellainen tummahiuksinen tyylikäs nainen joka oli perinyt sen talon vai miten se nyt meni... Jos sekoitat majakan taloon? :)

Musta ei ollut apua. Mutta Hiidenvirta oli kahekskytluvulla ihan paras sarja, sellaisen ala-asteikäisen mielestä.

2

Vierailija
9/11 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lokkisaaren salaisuus. Hiidenvirta tuli telkkarista lauantai-iltaisin elo-syyskuussa 1985.

Vierailija
10/11 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyykö tätä edelleenkään mistään suomenkielisellä tekstityksellä? 

Vierailija
11/11 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan tuon. Se oli karmiva lapsena, mutta sitä oli vaan pakko katsoa kun oli niin jännä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kuusi