Millainen takkimerkki on Canada Goose? Onko laadukas?
Kommentit (19)
moni ostaa vain siksi että helposti tunnistettavissa kalliiksi takiksi.
sä tiedät mikä motiivi ihmisillä on ostaa takkeja? Ihme länkytystä taas.
moni ostaa vain siksi että helposti tunnistettavissa kalliiksi takiksi.
sä tiedät mikä motiivi ihmisillä on ostaa takkeja? Ihme länkytystä taas.
mutta Ruotsissa tuo takki oli todella in muutama vuosi sitten, ja siellä merkki oli tosi tärkeä (hihassahan on iso logo). Tukholmassa tosin muoti menee aina niin, että kaikilla täytyy olla ihan samat asut - tylsempää kuin Suomessa mielestäni, mutta ihan hellyyttävää.
Niin ja Tukholmassa ongelmaksi muodostui se, että noita kalliita takkeja varastettiin kahviloista yms. siis sen verran huomattavia määriä, että asiaa uutisointiin ja varoitettiin.
Itse takista sanoisin, että on yksi parhaita untuvatakkeja, mutta hinta taitaa olla korkeampi nyt kun ollut pieni muoti-ilmiö? Muillakin merkeillä on kyllä hyviä, mutta laatu aina maksaa.
Suomessa olen tarvinnut untuvatakkia Pohjois-Suomessa asuessa ja rannikolla, kun oli aina kova tuuli.
Silloin hinnat eivät olleet näin hulluja. Ei näillä hinnoilla mene kaupaksi. Vaikka joillain rahaa on niin ei ne tonnia tommosesta takista maksa?
Itse takista sanoisin, että on yksi parhaita untuvatakkeja, mutta hinta taitaa olla korkeampi nyt kun ollut pieni muoti-ilmiö? Muillakin merkeillä on kyllä hyviä, mutta laatu aina maksaa.
Suomessa olen tarvinnut untuvatakkia Pohjois-Suomessa asuessa ja rannikolla, kun oli aina kova tuuli.
On tehty ns. arktisiin oloihin, eli Suomessa jää vähän vähälle käytölle JOS takkia käyttää vain pahimmilla pakkasilla. On muodikas takki ollut viime aikoina, totta on se että hyvä takki ja lämmin, mutta moni ostaa vain siksi että helposti tunnistettavissa kalliiksi takiksi.
miksi uppaat, mitä infoa vielä tarviit?
Peruutan Upin.
Kiitos kaikille vastauksista.
ap.
kyllähän se kestää vuosia.
mä olen ollut vähän pettynyt että takin saumaosat tai ne tikkaukset esim hihoissa ovat vaalentuneet. Vein pesulaan pesuun ja on vielä on vaaleammat. pöh.
Mulla oil peak performancen untuvatakki. Sama laatu, yhtä hiton painava ja se oli puolet halvempi. Ja kesti haalistumatta pidempään.
Mulla on kensington parka.
Laadusta en kyllä menisi huutelemaan. Itselläni on ko. merkin takki, joka kulahti saumoistaan heti kättelyssä. Siis parin käyttökerran jälkeen kulumat olivat jo näkyvissä. Takuu ei sitten koske näitä kulumia, koska ovat "normaalia käyttökulumaa". Kuitenkin rätille luvataan elinikäinen materiaalitakuu... En tiedä koskeeko muuta maailmaa, suomen maahantuoja on jonkinlainen yhden miehen epämääräinen yritys, joka torppaa reklamaatioyritykset tehokkaasti. En tiedä kyllä miksi, ei kai reklamaatiot ole maahantuojan taskusta pois, vaan valmistajan kai pitäisi olla virheistä vastuussa.
Uskoisin, että tällä hinnalla mitä takki maksaa saa kyllä laadukkaammankin tuotteen. Kotimaisistakin esim. Sastalla on takuulla laadukkaammat tuotteet. Ja jos jostain ihmeen syystä täytyisi reklamoida, sekin varmaankin onnistuisi, tehdas kun sijaitsee Nurmeksessa.
Itse en ostaisi kyseistä takkia enää. Tuhannet kantaa feikkejä thaimaasta kotiin ja ihmiset katsoo ekaksi, että taas yksi urpo menee...
suosittelen fjällravenin malleja ja tietenkin kunnioitusta tulee expedition untsikalla ja kylmä ei muuten tule.
Tuhannet kantaa feikkejä thaimaasta kotiin ja ihmiset katsoo ekaksi, että taas yksi urpo menee...
Ainakin Helsingin keskustassa suurin osa on aitoja, tietty feikkejäkin näkee. Tieteellisen tutkimukseni perusteella aitoja ehkä 70-30. ;)
Pari vuotta olen CG:n takkia käyttänyt kovemmilla pakkasilla, eli mittarin laskiessa alle -15°C:n. Tänään taas oli nollakeli, ja kyllähän noita rohkeita CG:n käyttäjiä käveli vastaan - en tiedä ovatko herkkiä paleltumaan, itse en nollakelillä käyttäisi (ehkä nesteenpoistoon?).
Lämpimiä ja laadukkaita rotseja, tosin Helsingissä ei tosiaan tule käytettyä kuin joitain kertoja talvessa.
en tiedä kun tulee tarvetta käyttää niin vähän. Viime talvena oli about 3-5 iltaa jolloin tarvin sen lapissa. Lasten ja koiran kans päivällä se on aivan liian kuuma ulkoiluun pakkasellakin.
Mun mielestä se on kankea ja hiostava päällä, sama koskee parasuit jumpereita.
Ihan paras talvitakki mulla on joutsenen untuvatakki, varmaan 15 vuotta vanha. Lämmin, hengittävä, kevyt. Aivan unelma.