Murskasin muutaman mustapippurin maustemyllyssä ja imen sieraimeen
Jes.. Kohta lähtee! vouvouvouvouvouvouvouvouvouvouvouvouvouvouvouvou
Kommentit (10)
Mulla on kuivattuja habaneropalkoja tohon tarkoitukseen
mä murskaan ne habanerot ja sekoitan murskattuun chiliin ja sitten hieron sen koktailin silmäluomen alle. Siitä se viikonloppu käynnistyy. vou vou
mä murskaan ne habanerot ja sekoitan murskattuun chiliin ja sitten hieron sen koktailin silmäluomen alle. Siitä se viikonloppu käynnistyy. vou vou
Habanero on chiliä! Yksi vahvimmista laaduista.
mä murskaan ne habanerot ja sekoitan murskattuun chiliin ja sitten hieron sen koktailin silmäluomen alle. Siitä se viikonloppu käynnistyy. vou vouHabanero on chiliä! Yksi vahvimmista laaduista.
Eikä sitä paitsi mitään chiliä silmän kautta nautita ;) Minä tiedän!
mä murskaan tiskikonetabletin ja hieron sitä silmämuniini.
Olen hankkinut 100 litraa lipeää, sa silla kun joka aamu silmät hierasee niin avot!
kauneudenhoitovinkkejä tässä ketjussa :D
Jos ei noilla vinkeillä saa silmiin uutta säihkettä, niin ei millään!!!
Tehtiin työporukan kans silleen että tilattiin säiliörekallinen rikkihappoa, ja sillä silmämme kirkastetaan juuri ennen pikkujouluja. Ettei pomo pääse taaspikkujoulujen jälkeisenä maanataina kettuilemaan että on muka krapulaisen näköiset silmät etc.
mä laitan joka aamu kylpyammeen täyteen kuningashappoa, kylven siinä ja kurlaan suuni kloorilla ja sitten teen suolihuuhtelun Kodin Putkimiehellä
kokonainen lampi tuota lipeää aamuisin riitä kun käyn aamu-uinnilla, niin sitten käyn kahvilla shellin baarissa ja JUON sen kahvin.