Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paljonko Viking goretexeistä kirppiksellä??

Vierailija
05.10.2012 |

yhden vuoden käytössä olleet, siistit, oisko 5e/kpl? Mulla on näitä useampia ja sitten perussaapikkaista 3e??

Paljon maksaisit??

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
05.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutiksessa noista vikingin goreista muuten maksetaan ihan järjettömiä summia käytettyinä..käyppä kurkkaamassa, esim. 28e+pk:t päälle!

Vierailija
2/5 |
05.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopiva hinta, voisin ostaa. Joskus oon nähny 20€ käytetyistä kengistä ja se on liikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
05.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

korkein hinta oikein hyväkuntoisista kengistä. Itse olen koonnut voimia viedäkseni tavaraa kirpputorille, ja katselin lapsen kenkiä. 5-8 ajattelin pyytää. 8 e on kengistä, joita pidettiin vain jokunen kuukausi. edelliset jäi pieniksi, ja ostin tammikuussa uudet ja seuravana vuonna nekin oli liian pienet.

Vierailija
4/5 |
05.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

varsinkin kun Vikingin eivät edes ole mitään superhyvälaatuisia kenkiä vaan perus-markettikenkiä. En itse osta juurikaan käytettyinä kenkiä koska niiden lesti löystyy ja muokkaantuu käytössä, eikä ole satavarmaa onko niihin esimeriksi pissattu.

Vierailija
5/5 |
05.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan eurolla parilla ei viitsisi myydä kun kuitenkin 69e uutena kaupasta. Mutta vitosen ajattelin ja mietin ettei oo vaan liikaa?? Itse kans nähny noita samoja kenkiä 20e kirppiksellä, en kyllä maksais!

Perussaapikkaista pyydän kolmisen euroa, sellaset mitkä maksaa uutena kaupassa n.20e. Itse ostan mielelläni saapikkaat kirppikseltä, ne on niin vähän lapsilla käytössä, et ihan turha ostaa uutena