Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ylläpitooo, laittakaa tuolle Jammu-spammaajalle nyt bannia

Vierailija
16.10.2012 |

vaikka vuodeksi eteenpäin.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
16.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on se sama tyyppi joka kirjoittelee niitä asberger - down juttuja. Koko ajan jutut muuttuu hurjemmiksi.

Minäkin tein sen jutuista ilmon ylläpidolle. tehkää muutkin jos sen sais pois täältä. Tosi loukkavia juttuja kirjoittelee.

Vierailija
2/8 |
16.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

T. Ansamaa jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
16.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka kirjoitti et välimerkit olis oltava ja että downit on hyviä lastenhoitajia kun ovat tunteikkaita, niin se muija on vittumainen elukka joka pitäs tuskallisesti ja kivuliaasti lopettaa ilman mitään armoa eläinsuojelulain nojalla. se on halvempiarvoisempi kuin pahinkaan syöpäläinen.

toivon että se kuolee tuskallisen kuoleman.

se sika ei ansaitse elää. se on loinen ja elukka ja vittumainen mato jolle kuuluu kuolema ja joka pitäs hävittää maan kartalta. viekää se loinen kaatopaikalle.

Toivon että he bannaamisen lisäksi raportoivat sinusta poliisille. Juttusi ovat nimittäin täysin häiriintyneitä.

Vierailija
4/8 |
16.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. miksi toivot jonkun kuolemaa? Millaisessa maailmassa sä oikein elät?

Varovasti voin sanoa, että tuo ei ole oikein normaalia - sulla on tavallista pahempi olla. Voisitko hakea apua jostain?

Miksi muuten vihasi kohdistuu downeihin?

Vierailija
5/8 |
16.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä välimerkeistä huomautelleella elukalla on nimikin. se on Janita Haapalainen. Se on paska tyyppi. se on ollu niuvassa töissä ja imeny jammua kyrvästä heti kun jäi kaheltaan jammun kanssa. sen lisäksi sillä on sisko jolla on Down. se Down-sisko on hoitanu sen vauvaa YKSIN ja vauva löyty likasena ja märissään sängystään. Janita tässä on se mikä pitäs ilmottaa poliisille ja äkkiä. Janita hakkaa lapsiaan, on väkivaltanen. asuu Pohjosessa, oliko pohjanmaan suunnalla vai kainuussa en muista. Mut tulee herjaamaan et asperger ei saa hoivata vauvaa mut down saa yksinkin hoitaa.

JANITA tässä on bannattava!!! ei minua vaan JANITA!!!!

Vierailija
6/8 |
16.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vihani kohdistuu downeihin koska downeista kaikki tykkää ja minua kaikki vihaa. minua on vihattu heti siitä saakka kun olin pienenä lapsena päivähoidossa. minä oon saanu asperger-diagnoosin mut oon silti hoivannu omien sukulaisten ja tuttujen vauvoja sillon kun niillä on ollu vauva. on mennyt hyvin eikä kukaan oo väittäny ettenkö osaisi. on jopa kannustettu hoivaamaan, osoittamaan hellyyttä, olemaan lähellä vauvaa.

Sitten joku väittää et vois antaa downin hoitaa mut ei minun, vaikka 1. ei tunne minua, tuskin on ees nähnykkään minua ja 2. nuo jutut et jossakin joku down hoitas vauvaa, on minun omaan mielikuvitukseeni pohjautuvia satuja. todellisuudessa en ole kuullutkaan kenestäkään downista joka hoitas tai jonka annettas vauvaa hoitaa. nuo oli vaan minun mielikuvitusjuttuja joita vaan heitin et jos kerta downista tykätään mut minusta ei niin se kai saa hoitaa vauvaakin mut minä en.

3. kuvitelma siitä ettenkö sais muka hoitaa tulee siitä kun nuorempana olisin ollu innokas hoitamaan kadulla ja kaupassa vastaan tulleiden ventovieraiden ihmisten vauvoja mut ei annettu hoitaa niitä minun. mut nyt ymmärrän että syy oli se kun en tuntenut niitä ihmisiä.

Vierailija
7/8 |
16.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka oletkin vihainen, älä kirjoita kuitenkaan noin pahoja juttuja tänne. Jos luet muiden viestejä niin huomaat, ettei täällä ole noin väkivaltaisia tekstejä ja noin seksualisoivaa kieltä. Moni kokee ne loukkaavina.

Ja muistathan kuitenkin, että downit ovat kehitysvammaisia, kun taas sinä as:ina olet oppimiskyvyltäsi ihan tavallinen. Käytä siis kehittymiskykyäsi kasvaaksesi traumojen yli.

Vierailija
8/8 |
16.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten joku väittää et vois antaa downin hoitaa mut ei minun

No, en minäkään antaisi sinun hoitaa omaa vauvaani tai kenenkään muunkaan vauvaa, jos vain voisin siihen vaikuttaa. Murhanhimoiset, mielisairaat vihaviestisi täällä av:llä riittävät jo luomaan tuon yksiselitteisen päätelmän.

SINÄ et ole terve mieleltäsi, enkä nyt tarkoita aspergeriä, vaan jotain ihan muuta. Tarvitset hoitoa itse, eikä sinusta todellakaan ole vauvojen hoitajaksi, eikä edes vanhempien lasten. Vaikket varmasti tätä faktaa itse ymmärräkään, mutta se nyt vaan on tosiasia.