Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

onko täällä ketään joka olis tyytyväinen itseensä?

Vierailija
16.10.2012 |

onko se naisella mahdollista?siis olla tyytyväinen kokoonsa, kroppaansa, naamaansa, hiuksiinsa ym

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
16.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla ei ole koskaan ollut paljon valittamista ulkonäköni suhteen, luonteeseeni en kuitenkaan ole täysin tyytyväinen, olen ihan liian laiska ja saamaton mutta ulkonäkö on ihan jees. kampaajaa tosin nyt tarvitsisin mutta ainahan hiuksia pitää välillä leikkauttaa.

Vierailija
2/5 |
16.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun maailmani ei kaadu vaikka tukka ei olisi viimoisen päälle jne. Kuitenkin vilkaisen peiliin kun lähden ulos, olen tyytyväinen näkemääni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
16.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tavallinen lievästi ylipainoinen, persjalkainen, kananpersetukkainen naisihminen, ihan tavallisen näköinen keski-ikäinen nainen. Olen oikein tyytyväinen ulkonäkööni ihan tällaisena, ei ole minkäänlaista kaipuuta olla hoikka tai kaunis. Ihan muut asiat elämässä keskiössä.

Vierailija
4/5 |
16.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä tapauksessa jokseenkin joo.

Vierailija
5/5 |
16.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelen.

Pidän jopa jonkinasteina mahdottomuutena olla kaikin puolin tyytyväinen nainen nykyajan yhteiskunnassa, ellei ole jonkin sortin narsisti.

T. Työpaikkakiusattu burn-outin & vaikean masennuksen saanut, ja nyt työkyvyttömyyseläkkeellä...

...ja joka päivä vituttaa ankarasti.