Riidan jälkeen mies harrasti seksiä käpykakun kanssa
Lyhyestä virsi kausi. Meillä oli juhlat ja vieraita ja tuli ehkä nosteltua maljoja tavallista enemmän. Vieraiden lähdetyä mies oli jotenkin erityisen halukas, kulki perässä puristelemassa ja työnsi erektiotaan pyllyäni vasten kun siivosin pöytää. Tätä jatkui niin ärähdin että että tänäänhän en enää tosiaankaan jaksa, ja niin mies pudotti housunsa ja alkoi P A N N A pöydällä ollutta käpykakkua. Kysyin että onko mies seonnut mutta tämä vain jatkoi panemista sanomatta mitään, ähisi ja silitti toisella kädellä kakun pintaa. Siinä vaiheessa riitti ja menin kylpyhuoneeseen itkemään. Nyt mies nukkuu humalaansa pois. Siis voi itku, voiko ihminen seota ilman mitään ennusmerkkejä?
Kommentit (103)
Tutkitusti osa naisista käy kuumana niihin miehiin jotka istuu kakkua. Sinun miehesi makaa kakkua, joten varmasti vientiä riittää hänelläkin. Vähiten vientiä on miehellä joka syö kakkua, eikö maailma ole ihmeellinen paikka?
Olisko ottanut mallia cakefarting-videoista, joita kierteli joskus 10 vuotta sitten?
Mielellään kuulisin jatkuuko liitto edelleen vai vaihtoiko mies sinut pysyvästi kakkuun?
Olisit vaan antanut, niin olisit saanut seuraavana päivänä herkutella käpykakulla kahvin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Mahtava tarina! :D Nosta tosiaan se raiskattu kakku miehen eteen aamupalapöytään. Ei miehesi seonnut ole, keksi vain uuden tavan vittuilla. Olisithan sinäkin kauniimmin voinut hänet torjua.
:D ai että repesin
Huh huh mikä tarina. Kaikkea sitä.
t. Sirpa
Mä olisin varmaan kussu housuun naurusta! Sen jälkeen sanonut et kerää kakun raiskaaja romus...
Vierailija kirjoitti:
Mä olisin varmaan kussu housuun naurusta! Sen jälkeen sanonut et kerää kakun raiskaaja romus...
Housuun kuseminen on musta vielä inhottavampaa kun kakun tärveleminen.
Eihän se kylmä kakku hyvältä voi tuntua. Jos olisi laittanut sen hetkeksi mikroon, niin sellaisen 37C kakun paneminen olisi voinut olla huomattavasti mielyttävämpää.
Mä panen aina käpykakkua jos ei vaimo anna, tuntuukin melkeinpä paremmalta.
Välttäkää sacher-kakkua, suklaan terävät reunat sattuu vehkeeseen.
Meillä menee kanssa joulukinkku pilalle joka vuosi kun mies aina jouluyönä panee sitä takaapäin.
Olisit antanut heti Piparia niin olisi kauuk säästynyt
Meillä mies alkoi lykkiä nyreissään hääkakkuamme, kun olisi halunnut meidän jo hakeutuvan omiin oloihimme. Voin sanoa ettei ole koskaan hävettänyt niin paljon. Eipä ole liittomme sen jälkeenkään ollut mikään piece of cake. Jos meidät kutsutaan kylään, niin vaivihkaa utelen tarjoiluista. Jos siellä on naku- tai prinsessakakku, niin pitää keksiä tekosyy, miksi emme pääsekään. Mutakakun lähellä mies osaa jokseenkin käyttäytyä.
Se oli selvä erehdys!! Käpykakku näyttää ihan pieneltä majavalta, varsinkin pikku hönössä! Mulle on käynyt monesti noin, eikä siitä ole mitään melua noussut!
Onko sama tyyppi, joka söi hyytekakun ennen anopin hautajaisia??
Kakku tai sinä! Kumpaakin ei voi saada!