Riidan jälkeen mies harrasti seksiä käpykakun kanssa
Lyhyestä virsi kausi. Meillä oli juhlat ja vieraita ja tuli ehkä nosteltua maljoja tavallista enemmän. Vieraiden lähdetyä mies oli jotenkin erityisen halukas, kulki perässä puristelemassa ja työnsi erektiotaan pyllyäni vasten kun siivosin pöytää. Tätä jatkui niin ärähdin että että tänäänhän en enää tosiaankaan jaksa, ja niin mies pudotti housunsa ja alkoi P A N N A pöydällä ollutta käpykakkua. Kysyin että onko mies seonnut mutta tämä vain jatkoi panemista sanomatta mitään, ähisi ja silitti toisella kädellä kakun pintaa. Siinä vaiheessa riitti ja menin kylpyhuoneeseen itkemään. Nyt mies nukkuu humalaansa pois. Siis voi itku, voiko ihminen seota ilman mitään ennusmerkkejä?
Kommentit (103)
Tää juttu on klassikkoainesta jo syntyessään!
Toivon todella että ap kertoo mitä ukko tuumaa herättyään. Kannattaahan siltä kysyä että oliko hyväkin pano :-D
[quote author="Vierailija" time="12.01.2014 klo 08:35"]
Kännipaskiaisten örvellyksiä ei kaivata täällä. Mene pois!
[/quote]
Miksi vihaat?
"Kermat" käpykakun sisään ja nukkumaan. Normipäivä.
Miehessä on ainesta kondiittoriksi, tykkää kakkujen kuorruttamisesta.
Huh, huh. Ei kai kukaan noin hullu voi olla.
Huolehdi vaan että pesee vehkeensä kunnolla. Ei ole kivaa jos seuraavissa sänkypuuhissanne jää tahmainen muna pimppiin kiinni:(
[quote author="Vierailija" time="12.01.2014 klo 09:46"]
Miksi on ok, jos nainen käyttää esimerkiksi kurkkua itsetyydytykseen, mutta kauhea katastrofi jos mies käyttää kakkua?
[/quote]
Ai onko susta OK, jos nainen käyttää kurkkua itsetyydytykseen keittiössä ja jättää sen sitten aamupalalle tarjolle?!
Öö mistä sinä nyt keksit että se käpy oli aamupalalla tarjolla? Vai miksi tuo kurkkuvertaus?
Mä olisin jättänyt sen kakun kyllä pöytään, antanut miehen itse siivota sen seuraavana päivänä.
tulipa kevyt wtf-olo. asutteko porvoossa?
Tuo osoittaa että hänelle kelpaa käpy kuin käpy
Voi itku! Tykkääköhän se miehesi nyt käpykakusta enemmän kuin sinusta! Sympatiat ovat puolellasi, tsemppiä!
Ja palkinto päivän parhaasta otsikosta menee...
Loistava aloitus :-) Mua alkoi mietityttään, että eihän se käpykakku purista kunnolla, löysää kakkua, siis eihän siihen ainakaan orgasmia saa.
Käpykakku häpykakku!