Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei enää tuossa iässä kannata...

Vierailija
16.10.2012 |

Tällä palstalla tulee monesti vastauksena että mitään ei kannata enää tehdä, harrastaa, opiskella tai muuttaa elämässään, miksi vastaatte näin? Tuntuu että(kärjistetysti) vastaaja kertoo olevansa 10 lapsen äiti, maratoonari, vuorikiipeilijä ja alle 25- vuotiaana valmistunut lääkäri/dippainssi jolla on superkomea ja huippurikas yrittäjämies ja sanoo että jos ette ole tuota saavuttanut niin älkää vain edes yrittäkökään nauttia elämästänne, harrastaa jotain uutta tai vaihtaa uraa. Millainen persoonallisuus teillä"ei kannata"-ihmisillä oikein on?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
16.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin eihän voi tietää, että muunkilainen elämä voi onnistua? Ethän sinäkään tiedä millaisia ongelmia nuorilla uraohjuksilla on, jos et ole heidän elämäänsä elänyt?

Tämän ilmiönhän näkee hyvin ihmisissä, jotka eivät ole koskaan asuneet muualla kuin kotikaupungissaan. Eivät he ymmärrä kuinka iso juttu se on muuttaa ihan vain vaikka toiseen kaupunkiin. Usein sanovat, etteivät ymmärrä miten joku voi asua siellä ja siellä... No eivät tosiaan ymmärrä, kun eivät ole koskaan muualla asuneet.

Vierailija
2/5 |
16.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin eihän voi tietää, että muunkilainen elämä voi onnistua? Ethän sinäkään tiedä millaisia ongelmia nuorilla uraohjuksilla on, jos et ole heidän elämäänsä elänyt?

Tämän ilmiönhän näkee hyvin ihmisissä, jotka eivät ole koskaan asuneet muualla kuin kotikaupungissaan. Eivät he ymmärrä kuinka iso juttu se on muuttaa ihan vain vaikka toiseen kaupunkiin. Usein sanovat, etteivät ymmärrä miten joku voi asua siellä ja siellä... No eivät tosiaan ymmärrä, kun eivät ole koskaan muualla asuneet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
4/5 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.10.2012 klo 11:23"]

Millainen persoonallisuus teillä"ei kannata"-ihmisillä oikein on?

[/quote]

Kateellinen.

Vierailija
5/5 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 48-vuotias 2 lapsen äiti ja olen työssä hoitoalalla. Minulla on pienipalkkainen keski-ikäinen mies, joka on kasvatusalalla. olen ollut 22 vuotta samassa työpaikassa. Rakastan työtäni , perhettäni ja kotiani sekä kotikaupunkiani. Harrastan joogaa ja juoksua, käsitöitä ja ruuanlaittoa. Olen onnellinen ja koitan elää ekologisesti. Lapset ovat jo murrosiässä joten elämä on aika mainuiossa vaiheessa.

Samaa ihmettelen luin sinä. Ikinä en sano kenellekään , että ei kannata. Aina jos kaipaa uutta , kannattaa kokeilla. Ikä on oikeasti vaan numero, uutta voi oppia vaikka minkä ikäisenä. Toisaalta jos on tyytyväinen omassa elämässään , ei ole pakko suorittaa mitään mitä ei halua. Elämästä saa nauttia !

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yhdeksän