Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulla oli ihana sossu 10v sitten tapulissa, kiittäisin jos voisin.

Vierailija
16.10.2012 |

Nyt kun niin paljon negatiivista julkisuutta sossuilla niin aloin miettimään omaa kokemustani. Sain mitä ihanimman työntekijän ja minulla oli jälkihuolto 21v asti joten näin hänet aika tarkalleen 10v sitten viimeksi. Hän kuunteli ja teki parhaansa, että minulla oli kaikki hyvin.Ei löydy enää kyseistä toimipaikkaakaan vissiin joten harmikseni en pääse häntä muistamaan kortilla tms. Toivottavasti tietää tehneensä arvokasta ja hyvää työtä

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
16.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voitahan silti sille työpaikalle kiitoskortin lähettää. Ne saa niin usein negatiivista palautetta, että varmasti tykkäävät jos joku kiittää.

Vierailija
2/3 |
16.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On siirtynyt muualle töihin. Ei sentään sama?

Meillä oli nuorella paha masennus ja lääkäri ratapolilta olisi halunnut huostaanottoa jotta tukitoimet olisi saatu käyttöön. Rahaa kun ei avohoitoon ole. Lastiksen Arja ei kuitenkaan moiseen suostunut kun ei nähnyt syytä että kotona olisi ollut vikaa.Aivan ihana ihminen ja kävi lapsen kanssa kotonakin juttelemassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
16.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut Arja vaan Tuula, mutta kiva kuulla muitakin :) Tosiaan kun katsoin netistä niin siellä ei enää lastensuojelu toimi (?) joten hänkin lienee siirtynyt.. Silloinhan siellä oli lastensuojelu ja toimeentulotuki yms, nyt kaikki malmilla? Muuten kyllä laittaisin sen kortin kuten tässä ehdotettiin. Hän oli tukenani raskaana aikana 14v-21v. Olin tosiaan niin onnekas,että sain pitää saman työntekijän enkä joutunut pompoteltavaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kahdeksan