Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olemme uudistaneet huonekalujamme. Mä olen niin tyytyväinen.

Vierailija
16.10.2012 |

Näky on kaunis.

Meidän näköistä on haettu ja onnistuttu loistavasti.

Olohuoneessa uudet valkoiset nahkasohva ja mustat nojatuolit.

Harmaat matot ja harmaat verhot. Muut kalusteet valkoiset.

Keittiössä tumma puinen iso ruokapöytä ja korkeaselkäiset pull up nahkaiset tuolit.

Muutoin keittiössä valkoista ja mustaa.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
16.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitsimme kalusteet, jotka sopivat meidän kotiin. Ja joista me tykätään.

ap

Vierailija
2/8 |
16.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on sulla varmaan sit piristeenä joku keltainen tyyny, väriä antamassa :-)). Teidän näköinen, tietysti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
16.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä kuulostaa tosi ihanalta ja rauhallisen oloiselta, vaikka itselläni onkin tosiv värikäs koti talonpoikaiskalusteineen, tajuan tuollaisen harmoonisen skaalan kauneuden.

Kiva, että olette tyytyväisiä. Kodin laitto on aina niin arvokasta, että on ihanaa saada siitä just eikä melkein.

Vierailija
4/8 |
16.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin hienoja ne on, mutta eivät valitettavasti sovin mun makuun niin hyvin. Ovat siis miehen puolelta, joten mulla ei senkään takia ole niihin erityistä sidettä. Mutta mies ei tule niistä IKINÄ luopumaan. Olisiko teillä ideoita, millä tavalla saisin tällaisen kodin modernimman oloiseksi:

- lattiat vaaleaa koivua, seinät valkoiset

- keittiössä tummat kivitasot ja mustanruskea moderni ruokapöytä, tuoleissa sentään vaaleat huput

- olohuoneessa kakis isoa ruskeaa antiikkikaappia, valkoinen sohva ja modernit mustanruskeat pöytä, tv-taso ja pari muuta tasoa (eivät sovi yhtään yhteen noiden antiikkisten kanssa)

?

Liian on tummaa minun makuuni, vaikka kaikki "kiinteä" (lattiat ja seinät) ovatkin vaaleita. Jotenkin sellaista kylmän ja kolkon oloista täällä, liian suuria kontrasteja.

Vierailija
5/8 |
16.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ei ole kylmää ja kolkkoa. Meilläkin on suht vaaleat seinät, mutta toisaalta plajon tauluja, joten väriä riittäää. Mä taas rakastan mun ruskeita antiikkikaappeja,ja ajattelen usein niiden antajia, mistä ne peritty ja mitä muistoja niihen liittyy. Itse pidän värikkäästä kodista, ja meillä sellainen onkin, toisaalta itse kyllä pukeudun musta-harmaa-valkoinen linjalla...

Vierailija
6/8 |
16.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin hienoja ne on, mutta eivät valitettavasti sovin mun makuun niin hyvin. Ovat siis miehen puolelta, joten mulla ei senkään takia ole niihin erityistä sidettä. Mutta mies ei tule niistä IKINÄ luopumaan. Olisiko teillä ideoita, millä tavalla saisin tällaisen kodin modernimman oloiseksi:

- lattiat vaaleaa koivua, seinät valkoiset

- keittiössä tummat kivitasot ja mustanruskea moderni ruokapöytä, tuoleissa sentään vaaleat huput

- olohuoneessa kakis isoa ruskeaa antiikkikaappia, valkoinen sohva ja modernit mustanruskeat pöytä, tv-taso ja pari muuta tasoa (eivät sovi yhtään yhteen noiden antiikkisten kanssa)

?

Liian on tummaa minun makuuni, vaikka kaikki "kiinteä" (lattiat ja seinät) ovatkin vaaleita. Jotenkin sellaista kylmän ja kolkon oloista täällä, liian suuria kontrasteja.

moderni kyllä sinällään käy, vähän jopa teollinen tyylikin. Mustanruskeiden tilalle kevyempiä puukalusteita, valkoista tai lasia, ei lastulevyä tai melamiinia. Isot pehmeät punaiset/kanelin väriset matot, tai mikä väri nyt miellyttääkään, ja lämpimän sävyisiä tyynyjä. Kahta eri puulajia en olkkariin laittaisi, mutta keittiössä voisi mennä koivuinen ruokapöytä. Se ei näyttäisi siltä, että leijuu erivärisenä irti lattiasta.

Vierailija
7/8 |
16.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on sulla varmaan sit piristeenä joku keltainen tyyny, väriä antamassa :-)). Teidän näköinen, tietysti.

Sen tiedän, että keltaista meille ei ikinä tule.

Jouluksi punaista, kevääksi kenties joku vihreän sävy, kesäksi en vielä tiedä.

Tyynyillä, vilteillä ja verhoilla saa muokattua aika nopeasti.

ap

Vierailija
8/8 |
16.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

korkeaselkäiset pull up nahkaiset tuolit

En ymmärrä pull up -termiä tässä yhteydessä.

Minusta ap:n sisustus kuulostaa kivalta. Sekin hyvä puoli siinä on, että kun mustavalkoinen sisustus on parin vuoden päästä lopullisesti out, tuollainen tyyli on helppo päivittää yksityiskohdilla (jos haluaa).