Missä lounas huomenna Helsingin keskustassa? Pitää olla iso annos!
Apua, lupauduin huomenna viemään kaverini teinipojat jonnekin lounaalle. Suositelkaa paikkaa Helsingin keskustassa, jossa olisi joko isot annokset tai vaihtoehtoisesti hyvä buffet. Pojat ovat kaikkiruokaisia, mutta heihin uppoaa saaveittain ruokaa :) Ei pizzaa eikä tex mexiä (tämä oli poikien toive), oikeastaan mikä tahansa muu käy.
Kommentit (17)
Siinä Grand Shanghaissa on ollut ihan hyvä, mutta en ole käynyt sen ampumistapauksen jälkeen. En tosin työskentele keskustassa:)
voisikin olla hyvä! Kampissa oon joskus käynyt siinä Empire Plazassa, siellä oli ainakin hyvät sapuskat buffassa.
Cantina West ja Rax - kirjoitin, että ei pizzaa eikä tex mexiä...
nepalilaisessa ravintolassa on isot annokset.
Buffetissamme voit pizzan lisäksi herkutella chicken wingseillä, lasagnella, kermaperunoilla, sipulirenkailla, lihapullilla, pikkunakeilla, 23 eri vaihtoehtoa sisältävällä salaattipöydällä, päivän keitolla, pizzaleivällä ja nachoilla. Buffetaterian juomavalikoimaan kuuluvat Coca Cola, Coca Cola light, Fanta, Sprite Zero, sooda, maito ja vesi. Buffetaterian hintaan sisältyvät myös kahvi, tee, kaakao, cappucino ja espresso. Kaikkea voit syödä ja juoda niin paljon kuin haluat..
Rax aikatalossa
on pannupizza..
Meze pointin
http://www.meze.fi/
lounasbuffassa on välimerellisiä makuja, kebablihaa, jotain turkkilaistyyppisiä lihavartaita ja erilaisia marinoituja kasviksia ja salaatteja. Jos siis pojat ovat avoimia tällaisille mauille niin voi olla ihan ok. Periaatteessa lautasen voi kyllä ottaa täyteen pelkkää kebapia ja riisiäkin, jos ei noista salaattijutskista välitä.
1) Aleksanterinkadulla Aleksi 13:n talossa (muistaakseni 5. krs) on ravintola Factory. Siellä on tosi hyvä ja laadukas lounabuffet, hinta 8,80 eur per henki.
2) Kaivopihalla on Virgin Oil, jossa on myös tosi hyvä lounasbuffet. Hinta noin 11 euron luokkaa.
Molemmissa hyvä raaka-aineet, salaatit jne. Ei tex mexiä eikä pizzaa yleensä ainakaan.
Siihen kuuluu itse lounas (2 eri vaihtoehtoa muistaakseni), keitto, salaatti, leipä, kahvi..
10e hujakoilla.
Mutta en tiedä onko hyvä teinipojille tuo. Halpa ainakin.
muuten hyvä, mutta siellä saa ottaa vain yhden annoksen - ei siis lisää. Eikä kahvi sisälly hintaan.
t. nro 10 eli Factorya ja Virgin Oilia suositellut
muuten hyvä, mutta siellä saa ottaa vain yhden annoksen - ei siis lisää. Eikä kahvi sisälly hintaan.
t. nro 10 eli Factorya ja Virgin Oilia suositellut
siitä yhdestä täydestä lautasellisesta, saahan siihen ottaa niin paljon kun vain mahtuu.:)
9
Morrison, Ateneumin takana. Ei buffetteja mut lounaslistalla burgeria, pihviä, leikettä, valtavat annokset ja hyvää. Itse kannattaa ottaa lisukkeeksi perunoiden sijasta salaatti, on hyvää ja ei tuu niin kauhea ähky :-)
Red apple, hyvä buffetti, hinta 9,30 e.
seisova lounaspöytä jotai alle 10€
1) Aleksanterinkadulla Aleksi 13:n talossa (muistaakseni 5. krs) on ravintola Factory. Siellä on tosi hyvä ja laadukas lounabuffet, hinta 8,80 eur per henki.
Tämän paikan huominen lista näytti hyvältä, menemme todennäköisesti tänne tai kiinalaiseen. Pojat saavat päättää. Lisääkin vinkkejä saa laittaa.
Meze pointin lounas kyllä uppoaisi pojille (syövät siis ennakkoluulottomasti _ihan kaikkea_), mutta ei heille riitä yksi lautasellinen siellä. Itse saa kyllä syötyä itseni ähkyyn siellä :)
Sieltä löytyy kuvia ja arvosteluita.
Kampin pippurin buffa alle 10 euroa
Intialainen Kampissa siinä Alepan vieressä buffa 9 euroa
Sähkötalossa Ravintola Puro, kotiruokaa buffassa tai hieman parempaa grillistä. Netistä löytyy ruokalista huomiselle. Hinta muistaakseni 10-15 euroa.
Morrison, Ateneumin takana. Ei buffetteja mut lounaslistalla burgeria, pihviä, leikettä, valtavat annokset ja hyvää. Itse kannattaa ottaa lisukkeeksi perunoiden sijasta salaatti, on hyvää ja ei tuu niin kauhea ähky :-)
kiinalainen ravintola.
Eli vinottain Stockaa vastapäätä oleva kortteli, jossa myös Marskin kenkäkauppa (vai mikä ihme nyt olikaan nimeltään).
Kiinalainen ravintola, jossa lounas-buffee.
Olen joskus syönyt. Ihan hyvä! :))
Ravintolan vieressä Vikingin toimisto.