Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

galluppi isovanhempien asumisesta

Vierailija
16.10.2012 |

1) Kuinka monta lasten lasta heillä on?

2) Asumismuoto + neliöt

3) Heidän ikänsä

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
16.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

1) 3 lastenlasta 2) Omakotitalo, neliöitä noin 150 + ulkorakennukset. 3) 69 ja 72 v.

ap

Mitä ihmettelet?

He ovat maaseudun ihmisiä, jotka ovat tehneet töitä koko ikänsä. Tälläkin hetkellä isäni, 72 v, tekee taloonsa remonttia. Äiti hoitaa laajoja kukka- ja kasvimaita. Tekevät polttopuita.

Molemmat ovat erittäin hyväkuntoisia ja sellaisena pysyvätkin.

no en oikein itse mitään, mutta minun mieheni sanoo että hänen äitinsä (66 v) ei jaksa mitään... On kyllä itsekin tehnyt töitä koko ikänsä... Miehestään ei kyllä paljoakaan ole apua.

Itse ajattelen että ei sitä vielä tuossa iässä tarvitse olla "ikäloppu". En tiedä mistä mieheni on saanut käsityksen että kuudenkympin jälkeen ei ole enää elämää...ap

kaikki riippuu terveydestä ja energisyyden asteesta.

Minunkin vanhempani jaksavat ties mitä, 85-vuotias isänikin urheilee aktiivisesti ja äiti (siis tuo 78-vuotias) hoitaa kodin ja pihan itse. No problems.

-10-

ap

Vierailija
22/30 |
16.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

1) 4 lastenlasta (2 meidän, 2 veljen)

2) Kerrostalo noin 90m2

3) 51 ja 49

1) 2 lastenlasta (meidän lapset)

2) rivitalon pääty, noin 100m2

3) 46 ja 43

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
16.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

81-vuotiaalla mummolla (=minun äidilläni) on edelleen ajokortti, huolehtii kaikista muista talon asioista, mutta ei kiipeä taloustikkaita korkeammalle. Eli rännit käy putsaamassa joku lapsenlapsista.

Polttopuut hänelle tehdään, mutta hoitaa itse puiden kannon sisään ja tuhkan viemisen ulos.

Ajaa itse laajan pihan ajettavalla ruohonleikkurilla, kasvimaan hänelle käy äestämässä naapurin isäntä.

Tiedän, että moni 65-vuotias voi olla huonommassa kunnossa kuin meidän mummo, mutta sellaista tämä elämä vain on. Mikään terveysihme mummo ei ole: korkea verenpaine, diabetes, rytmihäiriöt ovat vaivana, mutta kukapa täältä terveenä kuolisi?

Vierailija
24/30 |
16.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

1h+avokeittiö ehkä n. 45 neliöä, ikää kohta 50v

Vierailija
25/30 |
16.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

- 5 lastenlasta

- omakotitalo, 120m2

- 66v, 65v

Miehen vanhemmat

- 8 lastenlasta

- talvella ison kaupungin keskustassa kerrostalokämpässä, 80m2

- kesällä maalla omakotitalossa, "mökillä", neliöitä noin 100

- isoisä 69v, mummo koullut jo vuosia sitten, isoisän uusi puoliso 59v

Vierailija
26/30 |
16.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhassa maalaistalossa asuu, neliöitö noin 400 ja iältään on 71v

Vierailija
27/30 |
16.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

omat juopot väkivaltaiset vanhempani:

- 3 lastenlasta (omani)

- 130m omakotitalo jossa asuvat kaksin

- iät 60 ja 65

- emme ole missään tekemisissä, ovat väkivaltaisia ja hakkasivat minua melkein 20 vuotta

- siinäpähän kökkivät ihan keskenään omakotitalossaan ja mädätköön sinne kusivaipoissaan

appivanhemmat:

- 4 lastenlasta, 3 pojan puolelta joita eivät hoida ikinä eivätkä usein tapaa, 1 tyttärentytär joka on hoidossa JOKA PÄIVÄ

- yksiö 35m, eli ei todellakaan voida mennä sinne yökylään kun ei ole tilaa edes patjoille lattialla

- iät 60 ja 63

Meillä on kahdet todella surkeat isovanhemmat. Käy kyllä kateeksi teitä muita joilla on kivat isovanhemmat ja kivat mummolat.

Vierailija
28/30 |
16.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kahdet todella surkeat isovanhemmat. Käy kyllä kateeksi teitä muita joilla on kivat isovanhemmat ja kivat mummolat.

mielisairas isä, ei sinne voi OIKEASTI lapsia viedä yökylään, hyvä että nykysin voi käydäkään (enpä paljon koskaa olekaan isäni kanssa tekemisissä...äiti voi joskus käydä meillä)

Appivanhemmat asuvat niin kämäsessä kämpässä, että siellä nyt silloin tällöin voivat lapsemme (2 kpl) olla yön...Tyttärensä lapsia (kas kummaa) hoitavat enemmän.

ap

Vierailija
29/30 |
16.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaksi lastenlasta, asuvat rintamamiestalossa, neliöitä en tiedä (lapsuudenkotini) mutta tonttia on paljon pääkaupunkilaiseksi 5000m2, 85v, 93v.

kolme lastenlasta, omakotitalo, jonka neliöitä en myöskään tiedä (puolisoni lapsuudenkoti), n 65v molemmat,en muista ihan tarkkaan.

Vierailija
30/30 |
16.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidin puolen isovanhemmat:

1) 7 lastenlasta

2) omakotitalo pienessä kunnassa, ehkä 120 neliötä

3) 72v ja 71 v (hyväkuntoisia)

Isän puolen isovanhemmat:

1) 5 lastenlasta

2) kerrostaloasunto kaupungissa 90 neliötä, asuvat kuitenkin mökillä, ehkä 60 neliötä

3) 67v ja 68v (hyväkuntoisia hekin)