Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ok, että harrastan seksiä mieheni kanssa vain silloin,

Vierailija
15.10.2012 |

kun hän on viihtynyt illan kanssani? Miehellä on tapana olla omilla menoillaan lähes joka ilta nukkumaanmenoon asti. Arvatenkin minä haluaisin olla enemmän yhdessä. Minua ei seksi huvita, jos mies ei ole kiinnostunut minusta kokonaan vaan vain seksistä. En siis pihtaa enkä kiristä vaan kuuntelen itseäni ja odotan myös mieheltä arvostusta ja kiinnostusta.

Onko sinusta siis ajattelutapani ok? Toimisiko se teillä? Saanko tehdä näin?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joutuu olemaan itsekin ilman, jos mies ei muuta tapojaan.

Vierailija
2/14 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minusta ihan luonnollista, ettei tee mieli seksiä, jos ei ole tunnetta välittämisestä ja läheisyydestä. Se on ainakin minulle todella tärkeää, edellinen suhde kariutui osittain läheisyyyden puutteen takia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten mä hyppään iloisesti sen kimppuun kun se kerrankin on kotona, enkä mä muutenkaan halua rajoittaa mieheni menoja tai se mun. Mutta meillä toki on jo isot lapsetkin, joten mä en ihan ymmärrä. Musta tossa on jotain kuristavaa ja kirstävää ja ahdistavaa. Vähän kuin koiraa kasvattais, jos haet pallon saat palkinnoksi nakin. Musta ois kivempi jos seksiin ei kuuluisi kiristämistä vaan se olisi spontaanimpaa.

Se, että miehesi ei halua olla kanssasi vapaehtoisesti ei seksillä kiristämisellä parane.

Ehkä olen liian itsenäinen ymmärtämään?

Vierailija
4/14 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en tosin tuollaisessa suhteessa kauaa viihtyisi, vaan lähtisin lätkiin. Jos miehellä ei ole aikaa eikä kiinnostusta niin ei sitten ole suhdettakaan. Minä vaatisin varmaan viikon yhdessäolon ennen kuin harrastaisin seksiä.

Tee niin kuin sinusta tuntuu. Jos tuntuu pahalta se, että mies viettää aikansa kaikkien muiden kuin sinun kanssasi, niin ei tarvitse suostua seksiinkään. Voit ihan hyvin tehdä miehelle selväksi, että seksiä tulee vasta kun teillä on toimiva parisuhde.

että ei saa olla omaa elämää. Ihmisellä pitää olla kavwereita jota tapaa säännöllisesti. Ihmisellä pitää olla myös harrastuksia. Jo ne aiheuttavat sen että joka päivä ei voi olla puolisonsa kanssa.

Miksi naiset eivät hanki muutakin elämää parisuhteen lisäksi? Ei kukaan voi odottaa että toinen on joka päivä hänen kanssaan.

Vierailija
5/14 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en tosin tuollaisessa suhteessa kauaa viihtyisi, vaan lähtisin lätkiin. Jos miehellä ei ole aikaa eikä kiinnostusta niin ei sitten ole suhdettakaan. Minä vaatisin varmaan viikon yhdessäolon ennen kuin harrastaisin seksiä. Tee niin kuin sinusta tuntuu. Jos tuntuu pahalta se, että mies viettää aikansa kaikkien muiden kuin sinun kanssasi, niin ei tarvitse suostua seksiinkään. Voit ihan hyvin tehdä miehelle selväksi, että seksiä tulee vasta kun teillä on toimiva parisuhde.

että ei saa olla omaa elämää. Ihmisellä pitää olla kavwereita jota tapaa säännöllisesti. Ihmisellä pitää olla myös harrastuksia. Jo ne aiheuttavat sen että joka päivä ei voi olla puolisonsa kanssa. Miksi naiset eivät hanki muutakin elämää parisuhteen lisäksi? Ei kukaan voi odottaa että toinen on joka päivä hänen kanssaan.

Olisko se sinulle ok?

Vierailija
6/14 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että naisen pitää hankkia muuta elämää, eikä vaatia miestä olemaan kanssaan! Pakkohan pariskunnan on olla yhdessä. Ei aina mutta niin paljon, että se on parisuhde. Naisella voi olla omaa elämää mutta ei se oma elämä pidä yllä sitä suhdetta. Sitä paitsi se ei edes ollut ketjun aihe, mutta näyttää olevan vakivastaus ihan kaikkeen.

Vierailija
7/14 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

viihdymme yhdessä ja meillä on paljon hyvää seksiä

Vierailija
8/14 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten mä hyppään iloisesti sen kimppuun kun se kerrankin on kotona, enkä mä muutenkaan halua rajoittaa mieheni menoja tai se mun. Mutta meillä toki on jo isot lapsetkin, joten mä en ihan ymmärrä. Musta tossa on jotain kuristavaa ja kirstävää ja ahdistavaa. Vähän kuin koiraa kasvattais, jos haet pallon saat palkinnoksi nakin. Musta ois kivempi jos seksiin ei kuuluisi kiristämistä vaan se olisi spontaanimpaa.

Se, että miehesi ei halua olla kanssasi vapaehtoisesti ei seksillä kiristämisellä parane.

Ehkä olen liian itsenäinen ymmärtämään?

Moni kaipaa seksuaalisen halun syttymiseksi omaa puolisoa kohtaan tunnetta siitä, että puoliso välittää ja on sitoutunut parisuhteeseen.

On eri asia joutua olemaan erossa vaikka työmatkojen vuoksi kuin sen takia, että toinen haluaa viettää aikansa muualla. Koita pitää mielessäsi myös se, että ap:n miehen halu tai haluttomuus olla ap:n kanssa ei välttämättä ole millään tavalla ap:n käsissä. Jotenkin haistan tässä taas pientä piilotettua syyllistämistä siitä, että naisen pitäisi tehdä miehen olo niin hekumalliseksi, että tämä "suostuisi" viettämään aikaansa kotona. Epäreilua ja sovinistista.

Vierailija
9/14 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en tosin tuollaisessa suhteessa kauaa viihtyisi, vaan lähtisin lätkiin. Jos miehellä ei ole aikaa eikä kiinnostusta niin ei sitten ole suhdettakaan. Minä vaatisin varmaan viikon yhdessäolon ennen kuin harrastaisin seksiä.

Tee niin kuin sinusta tuntuu. Jos tuntuu pahalta se, että mies viettää aikansa kaikkien muiden kuin sinun kanssasi, niin ei tarvitse suostua seksiinkään. Voit ihan hyvin tehdä miehelle selväksi, että seksiä tulee vasta kun teillä on toimiva parisuhde.

Vierailija
10/14 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vauva sivuiltaan ja iltapäivälehtien jälkeen haluaa yleensäkään, niin ihme. En ainakaan minä katsele pitkään tätä. Erotiikka ja läheisyys on tärkeämpää. Totuus lienee sellainen, että voin poistua suhteesta, koska hän ei halua minua enään. Tuntuu pahalta, mutta suhteessa ei kenenkään tarvitse kärsiä hellyyden puutteesta.

Vierailija
11/14 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tosiaankin ok!

Vierailija
12/14 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai se kategorisesti voi olla niin, ettei sinua _ikinä_ paneta, jos mies tekee aloitteen oltuaan illan poissa. Jos 100% teet aina noin, että kieltäydyt, kun hän on ollut illan poissa, niin onhan se vähän kummallista. Olisi hyvä, jos keksisitte jonkun muun tavan sopia iltamenoista niin, että kumpikin olisi ratkaisuun tyytyväinen, ettei tarvitsisi käyttää seksiä tuolla tavalla säännösteltynä.

Vierailija
13/14 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vauva sivuiltaan ja iltapäivälehtien jälkeen haluaa yleensäkään, niin ihme. En ainakaan minä katsele pitkään tätä. Erotiikka ja läheisyys on tärkeämpää. Totuus lienee sellainen, että voin poistua suhteesta, koska hän ei halua minua enään. Tuntuu pahalta, mutta suhteessa ei kenenkään tarvitse kärsiä hellyyden puutteesta.

Ymmärretty hyvin.

Vierailija
14/14 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut kurja olo, kun seksi on kyllä kelvannut ja uni sen päälle, mutta muu seurani ei. Siksi ole tässä tilanteessa nyt. -ap

Ei kai se kategorisesti voi olla niin, ettei sinua _ikinä_ paneta, jos mies tekee aloitteen oltuaan illan poissa. Jos 100% teet aina noin, että kieltäydyt, kun hän on ollut illan poissa, niin onhan se vähän kummallista. Olisi hyvä, jos keksisitte jonkun muun tavan sopia iltamenoista niin, että kumpikin olisi ratkaisuun tyytyväinen, ettei tarvitsisi käyttää seksiä tuolla tavalla säännösteltynä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän viisi