Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä tästä asunnosta?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap:llä oma lehmä ojassa ja halua saada juurikin tätä asuntoa vähän nostettua.. :)

Vierailija
22/30 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on yleensä hyviä havaintoja asunnoista. Itse en esimerkiksi huomannut miettiä kaappitilaa ollenkaan - tai ikkunaremppoja.

Ihastuin vain kuviin.

Olen myös käynyt ulkopuolelta katsomassa ja asunto sijaitsee tosi kivasti, vaikka se bussikatu aika läheltä meneekin.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua häiritsisi vain seuraavat asiat:

- Sauna ylhäällä -> hankala hyödyntää saunoessa rantaa/uintia

- Vanhempien makuuhuone lasten makuuhuoneen yhteydessä -> rakasteluäänet yms. kuulumisen kanssa pitäisi olla tarkkana ja kun jo isommat lapset, niin makkarit voisivat olla erillään

- Onko riittävän valoisa ja ikkunoita kuitenkaan riittävästi -> ovat vain siellä yhdellä sivulla ja syvyyttä kämpällä on enemmän, tämä täytyisi tsekata paikanpäällä

Muuten pidän ajatuksestanne että jos on tilava kakkoskämppä, niin tämän kokoinen hyvällä sijainnilla olisi paras vaihtoehto. Niistä olohuoneen ikkunoista minäkin pidin ja muutenkin asunto vaikutti suht kivalta. Mutta noita muutamia asioita vielä miettisin.

Vierailija
24/30 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asumme nyt talossa ihan muualla. Siksi haluaisinkin tuonnepäin, kun lapsilla on liian pitkä koulumatka.

Kuusisaaressa on tosi paljon tosi tylsää kasaria. Minusta tää on kuitenkin piristävä poikkeus!

Lehtisaaressa on sitten taas 70-luvun taloja, joissa on se remppauhka vielä lähempänä...

Munkkiniemen isoista kt-asunnoista ei ole mieleistä löytynyt sieltäkään ja Munkkiniemen rivarit on tosi kalliita.

ap

Vierailija
25/30 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ei sieltä muutenkaan saunasta enää varmaan uimaan kirmaa. Ja kun maalla on rantasauna niin ei se niin haittaa.

Makkarit on sumpussa, se on totta. Maalla meillä onkin sitten ihan oma siipi ja lapset parvella.

ap

Vierailija
26/30 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikeasti, en keksi tämän ketjun aloittajalle muuta motiivia kuin ko. asunnon myynti :)

Tämä Ap:n alter ego, jolla on kakkosasunto (huom, useampaan kertaan mainittu :) ja varallisuutta ostaa tämä asunto, paljastaa itsensä kysellessään Vauva-lehden AV-palstalla asunnonostovikkejä:) Kyllä tuon hintaluokan asunnoissa mietitään ihan muiden kanssa asioista. Mutta, kai tämänkin jollekin hauskaa tuo, ja se hänelle suotakoon. Toivottavasti saat asunnon myytyä ;)

Vierailija
27/30 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä minä kysele asunnonostovinkkejä, vaan näkökantoja tähän kyseiseen asuntoon.

ap

Vierailija
28/30 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

2-asunnon lisäksi "maalla" oleva kiinteistö,jossa on tietysti se ihan oma siipi. Odottelen seuraavaksi kaupunkiasuntoa keski-Euroopassa ja tietysti Chaletia Lapissa.

Vierailija
29/30 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:lle asialla ei varmaan ole mitään markitystä, mutta itse olisin kiinnostunut siitä, paljonko lämmitys lisää kuukausittaisia asumiskustannuksia, kun vastike on jo yli 300 €.

Vierailija
30/30 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kauppaisin tätä täällä, jos kerran asunto on av:lle sopimaton. Tuskin täällä sille sitten sen kummemmin ostajiakaan olisi!

Töölöä olemme myös katsoneet, mutta tänne voisi alakoululaiset kulkea itse bussilla. Ei tulisi edes yhtään kadun ylitystä.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kahdeksan