Olen naimisissa ja yritän iskeä varattua työkaveriani, haluatko kysyä jotain? EV
Kommentit (13)
ja aika pitkälle olen jo päässyt. Siis huomattavasti yhteisiä lounaita pidemmälle;) Vastakaikua näyttää tulevan. Mies tosin väittää olevan onnellinen parisuhteessaan.
ja kuinka paljon luotat vain vetovoimaasi?
Mikä on tavoitteesi? Parisuhde vai seksisuhde? Onko teillä lapsia?
ja kuinka paljon luotat vain vetovoimaasi?
taustatyötä (miten olisi voinut?). Vetovoimalla mennään:D
Hmmm, ei parisuhde. Ehkä lähinnä "kevyt" seksisuhde. Ei mitään vakavaa siis, flirttiä ja vähän sekstaamista silloin tällöin.
Tarkoitus ei ole rikkoa kummankaan parisuhteita.
Molemmilla on 1 lapsi.
Hmmm, ei parisuhde. Ehkä lähinnä "kevyt" seksisuhde. Ei mitään vakavaa siis, flirttiä ja vähän sekstaamista silloin tällöin.
Tarkoitus ei ole rikkoa kummankaan parisuhteita.
Molemmilla on 1 lapsi.
kotona kun jäät kiinni?
jäädä kiinni. Jos jään, ei varmaan hirveesti tarvitse selittää.
En ole ylpeä itsestäni, mutta voin kyllä elää tämän kanssa.
ja aika pitkälle olen jo päässyt. Siis huomattavasti yhteisiä lounaita pidemmälle;) Vastakaikua näyttää tulevan. Mies tosin väittää olevan onnellinen parisuhteessaan.
Vaikka mies olisi onnellinen parisuhteessaan, se ei todellakaan tarkoita sitä, etteikö hän olisi valmis kanssasi seksisuhteeseen.
t: mies
En ole ylpeä itsestäni, mutta voin kyllä elää tämän kanssa.
Vaikka mies olisi onnellinen parisuhteessaan, se ei todellakaan tarkoita sitä, etteikö hän olisi valmis kanssasi seksisuhteeseen. t: mies
Yes! Juuri näin olen itsekin ajatellut! Onkohan sellaista olemassakaan kuin uskollinen mies...
rakastunut. Voisinko rakastua - ehkä.
Kuinka pitkälle olet iskuissasi päässyt? Tuleeko vastakaikua? Tässä kysymyksiä näin aluksi...