Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikäs tauti tämä on? oireita

Vierailija
15.10.2012 |

Mulla mene oireet näin

1> viikkona muutamana tuntuu, että ihmiset inhoaa minua. Tuntuu siltä, että kaikki inhoaa minua. Alan vihaamaan ihmisiä ja käyn päässäni keskusteluja miten voitan heidät.

2>seuraavaksi vajoan masennukseen joiksikin päiviksi mutten kuitenkaan niin kauaksi aikaa, ettv hakeutuisin lääkäriin. Masennus on aika paha ja olen kuin sumussa.

3>sitten alkaakin tulla energiaa ja en oikein pysty nukkumaan. Sitten menen provosoimaan internettiin esimerkiksi jollekin masennuspalstalle tyyliin "ota niskasta kiinni".

4>elämä voi tuntuu taas normaalilta jonkin aikaa kunnes taas alkaa epäilyttämään

Tuolla tavalla on minulla mielialat muuttuneet vuosikausia. Onko muilla kokemuksia?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja manian tilalla hypomania.

Vierailija
2/4 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai sitten vaan muuten normaalia mielialanvaihtelua. Jos oireet sinua itseä häiritsee, käy tutkituttamassa asia.

Sinänsä aika lievää tuo sinun juttu on kun kuitenkin masennus kestää vain päiviä ja ilmeisesti "maniassa" olet vaan tavanomaista energisempi ja koet että pystyt esim. masennuksen jatkossa voittamaan. Itse en tuollaiseen varmaan hakisi edes mitään apua jos ei se esim. työntekoa estä vaan ajattelisin vaan että minä nyt vaan olen tämmöinen luonne. Itsekin masennun ajoittain mutta mulla ei tule mitään energisiä jaksoja välillä, vain masentunut ja tympeä ja normaali.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin meinaan nuo vaiheet mahtui kuukauden sisään. Mutta mulla on kyllä pidempiä hyviä jaksoja ja joskus saattaa masentaa pidemmmän aikaa. Tällä hetkellä imetän ja ei ole kuukautisia. Pitääkin seurata miten menee, kun netaas joskus alkaa.

Luonnollinen kuukautiskierto?

Vierailija
4/4 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on samantapaista, ja se menee aina niin että energisyys tulee ovulaation lähestyessä kun taas juuri ennen menkkoja olen ihan maissa ja masentunut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yksi