Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies haki lapsen tarhasta

Vierailija
15.10.2012 |

ja sillä oli väärät vaatteet päällä. Siis sisävaatteet, jotka oli selkeesti merkattu toisen lapsen nimellä. Mies myös sanoi et ihmettelikin kun naulakossa oli jonkun muun vaatteet (eikä olleet edes viereisen naulakon lapsen).

Onko siis hoitajat menneet lapsissa sekaisin? Pitääkö se lapsikin merkata? Niskaan kirjottaa mustalla tussilla sen nimi?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain muutakin on kyllä voinut vaihtua.

Terveisiä Amerikasta.

Vierailija
2/30 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On meilläkin vaihtunut kerran saappaat päiväkodissa. Saatiin paljon huonommat tilalle. Paha mieli unohtui, kun seuraavalla viikolla vaihtui mies. Tuli paljon parempi tilalle! Uudempi ja muodikkaampi, ihana oliivinvärinen söpöliini. Sanokaa vaikka epärehelliseksi, mutta minä pidän tämän.

Eihän isiä voi päästää hakemaan lapsia päiväkodista kun siellä vaanii näitä kotkia, pyydystäen pahaa-aavistamattomia isiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun heti täällä joku kiinnostui siitä.

Ap

Joku päivä lapsi voi tulla tarhasta väärän isin kanssa.

Vierailija
4/30 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen päiväkodissa töissä ja kerran oli maahanmuuttaja kieliharjoittelussa ja ei todennäköisesti osannut lukea koska aina oli vaatteet väärissä paikoissa.

Ja nykyään on päivähoito vedetty niin älyttömän tiukoille että siinä pukemissählingissä ei ole ihme jos joskus menee vahingossa väärät vaatteet päälle. Alle 3-vuotiailla pitäisi olla 4 lasta per hoitaja.. Tämä suhdeluku toteutuu ehkä noin 1,5-2 h päivässä... Siis aika jolloin kaikki kolme ovat siellä missä lapsetkin. Niin paljon on kaikkea työtä mikä on pois lapsilta. Ja me päivähoidon työntekijät ei voida mitään.

Jos ei olisi niin ihania lapsia ja työkavereita töissä niin työuupumus iskisi hyvin nopeasti.

Vierailija
5/30 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvin usein vaihtunut hoitaja! Tosin on kyllä sitten useimmin palautettu takaisinkin.

Vierailija
6/30 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palautat ne vaatteet vaan huomenna. Ei siinä sen kummempaa.

Taitaa olla ensimmäinen ja ainoa lapsi tämä sun 3-vuotias, jos tuollaista pikkuasiaa jaksat ihmetellä täällä.

Vierailija
7/30 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme kun on sentään tähän asti joka kerta ottanut oikean lapsen tarhasta. Tai on saattanut ottaa jonkun muunkin perheen lapsen, mutta tarhan tädit on olleet tarkkana ja puuttuneet asiaan joten ongelma ei ole tullut meille kotiin asti.

Vierailija
8/30 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä kyllä luulen ett sulla on vaihtunut joko lapsi tai mies tai molemmat.. tai hetkinen, ehkä mies ja lapsi kuuluukin ihan yhteen mutta sä oot itse vaihtunut :O

Vierailija
9/30 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palautat ne vaatteet vaan huomenna. Ei siinä sen kummempaa.

Taitaa olla ensimmäinen ja ainoa lapsi tämä sun 3-vuotias, jos tuollaista pikkuasiaa jaksat ihmetellä täällä.

Mut mistä näistä enä tietää onko noi edes mun lapsia. Miehestä nyt puhumattakaan.

Vierailija
10/30 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko itsekään se, joksi itsesi olet kuvitellut??

Vierailija
11/30 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko itsekään se, joksi itsesi olet kuvitellut??

Vierailija
12/30 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On meilläkin vaihtunut kerran saappaat päiväkodissa. Saatiin paljon huonommat tilalle. Paha mieli unohtui, kun seuraavalla viikolla vaihtui mies. Tuli paljon parempi tilalle! Uudempi ja muodikkaampi, ihana oliivinvärinen söpöliini. Sanokaa vaikka epärehelliseksi, mutta minä pidän tämän.

Vierailija
13/30 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. korvalehden taakse viivakoodi, jolla voivat skannata kuka lapsi on kyseessä.

Vierailija
14/30 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaa puhua hyvin eikä ole ujo, joten ihmettelenkin että ei ole itse sanonut mitään Toisaalta vaatteet oli ihan perusvaatteet eli ei välttämättä ole kiinnittänyt huomiota.

Ap

Vierailija
15/30 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vaan kysymästä.

Ja lapsikin on meidän neljäs.

Ap

Vierailija
16/30 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja joskus innostuvat laittelemaan toisten vaatteita. Toki hoitajien pitäisi se huomata, mutta ihmisiä tässä ollaan.

Ikävää, että kävi noin, ja pahoitit mielesi.

Vierailija
17/30 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun heti täällä joku kiinnostui siitä.

Ap

Vierailija
18/30 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pukeminen hoitajalta olisi vähän outoa.

Vierailija
19/30 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sillä oli väärät vaatteet päällä. Siis sisävaatteet, jotka oli selkeesti merkattu toisen lapsen nimellä. Mies myös sanoi et ihmettelikin kun naulakossa oli jonkun muun vaatteet (eikä olleet edes viereisen naulakon lapsen).

Onko siis hoitajat menneet lapsissa sekaisin? Pitääkö se lapsikin merkata? Niskaan kirjottaa mustalla tussilla sen nimi?

Vahinkoja sattuu. Mieluummin jonkun toisen sisävaatteet kuin se, että haet itse päiväkodista ja lapsilla on yöpaidat päällä :D

Vierailija
20/30 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä esim. oli sellainen sisätakki jossa vetskari -ei osaa itse laittaa vetskaria kiinni.

Lisäksi en usko että on laittanut toisen lapsen vaatteet omaan naulakkoonsa, koska ei yletä.

Ja en pahoittanut mieltäni :). Kunhan vitsailen koko asiasta.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kaksi