Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koti-inseminaatio tänään!

Vierailija
15.10.2012 |

Löysimme avovaimoni kanssa kesän Helsinki Gay Prideiltä sopivanoloisen luovuttajan, joka on toimittanut meille dokumentit terveydentilastaan, mahdollisista perinnöllisistä sairauksista, ja kertoillut luonteenpiirteistään muuten. Tänään olisi tarkoituksena tehdä ihan kotimenetelmin inseminaatio, ja jos kaikki menee hyvin, on meillä ensi kesänä odotettavissa perheenlisäystä.

Jännittää!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän, että lapsenkaipuu laittaa käyttämään kaikki8 mahdolliset keinot. Itselleni aloittajan mainitsema kontsti olisi ehkä turhan järeä. Toisaalta, jos kaikkea muuta olisi jo yritetty, niin miksei tätäkin. Tsemppiä teille ja toivotaan, että homma natsaa.

Vierailija
2/6 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me olemme joutuneet turvautumaan siihen joskus miehen kanssa, kun oli yritys päällä ja miehen selkä aivan jumissa :D Mutta helppoa on. Toivottavasti tärppää.

Miten hoidatte juridisen puolen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen elämässä tulee olemaan runsaasti miespuoleisia henkilöitä, joten eivätköhän nuo perinteisemmätkin sukupuoliroolit tule tutuiksi kunhan vähän kasvaa. Luovuttaja on myös sitoutunut siihen, että mikäli lapsi vanhempana haluaa asian tietää, on hänelle luvallista kertoa luovuttajan tiedot. Isäksi tällä ei ole kuitenkaan mitään hinkua - kyseessä on minun ja vaimoni lapsi.

Minä olen se, joka (toivottavasti) saatetaan raskaaksi ja joka synnyttää. Jahka adoptiolaki menee läpi, tulee perheensisäinen adoptio ajankohtaiseksi. Toistaiseksi puolisoni tyytyy olemaan äiti kaikilla muilla tavoin, kuin paperilla. Typerä laki.

Vierailija
4/6 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi muuten tietävän adoptiolaista hieman paremmin. Perheensisäinen adoptio on aivan laillista tällä hetkellä naispareilla.

Vierailija
5/6 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jahas, aina hauska löytää omia aloitustekstejään eri foorumeilta kuin minne ne on alunperin laittanut.

Tämä AP on näemmä todellakin provo, ja vieläpä tyhmä sellainen. Perheensisäinen adoptio naispareillekin on ollut mahdollista Suomessa vuodesta -09.

T. Tekstin alkuperäinen kirjoittaja.

Vierailija
6/6 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo pakko olla provo. Ei kukaan naispari, joka inssillä lasta hankkii ole noin tietämätön adoptiolaista. Harmi, oon itse tulevaisuudessa (toivottavasti pian) samassa tilanteessa ja olis ollut mukava vaihtaa ajatuksia.