Olen syntynyt kultalusikka suussa. Haluatko kysyä jotain?
Olen varakkaasta perheestä, jossa ei rahasta koskaan edes tarvinnut puhua. Sitä vaan oli ja on edelleen.
Minulle ja kahdelle veljelleni ostettiin oma asunto, kun olin 11v. Sain Porschen YO-lahjaksi. Tehtiin lapsuudessa joka kesä kuukauden-kaksi kestäviä lomamatkoja Australiaan, Brasiliaan, Tyynenemeren saarille, Yhdysvaltoihin, Kiinaan.. Tavallisesti käytiin kerran kuussa viikonloppulomalla jossain Euroopan kohteessa. Olen käynyt kaikissa Euroopan valtioissa lukuunottamatta muutamaa itsehallintoaluetta (kuten Grönlanti ja Ahvenanmaa) ja kaakkois-Euroopan maata.
Asun nyt vanhempieni ostamassa talossa oman perheeni kanssa (mies ja kolme lasta) Helsingin kalleimmalla alueella 135:ssä neliössä ja tämä tuntuu ahtaalta. Harkitsemme muuttoa isompaan. Veljeni asuvat ulkomailla, mutta palannevat takaisin Suomeen.
Meillä on isoisovanhempien kartano kesämökkinä. Sen lisäksi meillä on mökkejä pitkin Suomea, muttemme käytä niitä kuin harvoin. Meillä on loma-asunnot Italiassa ja Sveitsissä ja vuokraamme niitä.
Meillä on kotona juhla-astiasto, jota käytetään vain jouluisin. Siihen kuuluu täydelliset hopea-aterimet neljällekymmenelle hengelle rapuveitsistä jälkiruokalusikoihin.
En ole koskaan ollut töissä. Elän pääomatuloilla.
Kommentit (13)
Minäpäs olenkin syntynyt kanki perseessä!
Onko sinulla minkäänlaisia ongelmia?
- Pidätkö itseäsi parempana kuin ns. perusduunarit?
- Oletko tyytyväinen elämääsi ja onnellinen?
- Mitä sinulta puuttuu?
Ja tärkein: luuletko, että joku ottaa noin surkean provon tosissaan? :D :D :D
Tohon lopun astiastokuvaukseen asti nelkn uskoin, mutta se meni vähän överiksi. Jotenkin en usko, että rikas ihminen laskisi tuollaisen astiaston mainitsemisen arvoiseksi asiaksi. Ja 135 neliötä on tosi pieni kämppä.
Mutta varmasti Suomessakin on tosi rikkaita ihmisiä, totta kai!
Oletko jotenkin hämilläsi, kun luet normi-ihmisten ongelmista? Onko sulla itsellä mitään ongelmia, ts. koetko olevasi täysin onnellinen?
Itse olen sitä mieltä, että ihmisellä on yleensä taipumus keksiä joku olematon ongelma, jos niitä ei oikeasti ole.
Lahjoitatko rahaa hyväntekeväisyyteen?
hopea-aterimien kanssa?
Huonoa ennakkosuunnittelua.
Se lusikka oli joutunut suuhusi? Ihmeteltiinkö sitä ultrissa ja miten äitisi pärjäsi sinun synnytyksessä vai tehtiinkö sektio? Otettiinko se lusikka sitten pois suustasi ja laitettiin pöydälle...
Porsche on todella mauton wannabe-rikkaiden wt:n auto.
Porsche on todella mauton wannabe-rikkaiden wt:n auto.
Porsche on urheiluautojen parhaimmistoa tekniikaltaan - esim. Ferrari tai Lambo jäävät sille mennen tullen.
Mutta ainakaan täällä Saksassa ei mikään "varsinainen" luksusauto. Näen niitä joka päivä useampia.
Suomessa ei vielä toistaiseksi pääse isukin rahalla yliopistoon. Sinne täytyy ihan itse hakea ja osatakin jotain.
mut olen kateellinen - tooosi kateellinen!