Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Varatun miehen piirittäminen

Vierailija
15.10.2012 |

Työpaikallani on varattu, perheellinen mies, josta olen kiinnostunut. Tarkoitus ei ole välttämättä päätyä sänkyyn asti tai muuta sen vakavampaa. Flirtti ja pieni pusuttelu menisi. Aluksi mies tuntui olevan kiinnostunut, mutta on jotenkin viilentynyt viime aikoina.

Pieni vipinä piristi kummasti työpäivää, tahtoisin sen takaisin. Mikähän auttaisi?

Keneltäkään en ole miestä viemässä. Tämä ei ole provo. Miten saada mies mukaan kevyeen leikkiin?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
16.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilinen iltapäivä menikin vilkkaan vilkuilun merkeissä. Vilkaisuja, hymyjä ja pitempiä katseita. Ainakin mulla pieni säpinä työpaikalla vaan parantaa työtehoa! Se on kivaa ja antaa energiaa!

Ja toisin kuin joku epäili, olen ihan näpsäkkä 3-kymppinen, urheilullinen, koulutettu nainen. Hunajanvaaleat pitkät hiusket, D-kuppi ja vyötärö löytyy.

Ihanan kupliva ihastus tähän mieheen. Pyysi mua eilen lounaalle, joten sitä odotellessa ;)

Vierailija
2/14 |
16.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilinen iltapäivä menikin vilkkaan vilkuilun merkeissä. Vilkaisuja, hymyjä ja pitempiä katseita. Ainakin mulla pieni säpinä työpaikalla vaan parantaa työtehoa! Se on kivaa ja antaa energiaa! Ja toisin kuin joku epäili, olen ihan näpsäkkä 3-kymppinen, urheilullinen, koulutettu nainen. Hunajanvaaleat pitkät hiusket, D-kuppi ja vyötärö löytyy. Ihanan kupliva ihastus tähän mieheen. Pyysi mua eilen lounaalle, joten sitä odotellessa ;)

Miten hauskaa, että "meitä" on muitakin! Ihan samoilla linjoilla. Sen takia varmaan joku epäilikin, että täällä tehtaillaan samasta asiasta useampaa aloitusta:D

Kivaa lounasta ja miksei vaikka päiväkahviakin teille;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sä oot idiootti.

Vierailija
4/14 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos koki sinut liian tyrkyksi. Flirtistä saattoi tykätäkin, mutta halusi ehkä jättää siihen.

Vierailija
5/14 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä kannattaa käyttäytyä, niin kuin ei koko mies kiinnostaisi vähääkään. Miehen saalistusvaisto herää.

Vierailija
6/14 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

:))))

Ei kannata ryhtyä moiseen. Suuri rakastumisen vaara sekä naisen,että miehen puolesta. Pitää pysyä kohtuuden rajoissa.

Vierailija
7/14 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska on naimisissa ja sillä menee hyvin vaimonsa kanssa. Sulla ei ole mitään sellaista mitä se ei saisi kotonakin.

Vierailija
8/14 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska on naimisissa ja sillä menee hyvin vaimonsa kanssa. Sulla ei ole mitään sellaista mitä se ei saisi kotonakin.

Ei mitään muuta ole aikomusta antaakaan. Kyllähän se tekee työnteosta paljon hauskempaa, jos on vähän vilkuilua.

Vierailija
9/14 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään muuta ole aikomusta antaakaan. Kyllähän se tekee työnteosta paljon hauskempaa, jos on vähän vilkuilua.

Siitä sulle palkka maksetaan eikä flirttailusta. Ärsyttää tuollaiset tyypit, jotka sotkee koko työpaikan ilmapiirin. Toivottavasti YT:t hoitaa homman sun kohdalla.

Vierailija
10/14 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelkästään ystävällinen uudelle työntekijälle ja kun huomas että olet tyrkky, niin katsoi parhaaksi olla olematta edes ystävällinen.

Vierailija
11/14 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tilanne on ohi.

On ollut näitä tapauksia matkan varrella, epätoivoisia yrittäjiä. Tutulta kuulostaa, joopa joo.

Vierailija
12/14 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisikö se sinun työnteosta mukavampaa kuin läski, kalju, pahaltahaiseva mies tykkäisi vilkuilla sinua työpäivän mittaan, että ei mitään vakavampaa -- pikku flirttiä vaan? Ehkäedustat tuota samaa naisen muodossa tuolle miehelle - mietipä sitä! Kaikki yksipuoliset mielipiteet on melko stalkkausta minun mielestä!

Vierailija
13/14 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei voi olla niin ihmeellinen!

Vierailija
14/14 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikallani on varattu, perheellinen mies, josta olen kiinnostunut. Tarkoitus ei ole välttämättä päätyä sänkyyn asti tai muuta sen vakavampaa. Flirtti ja pieni pusuttelu menisi. Aluksi mies tuntui olevan kiinnostunut, mutta on jotenkin viilentynyt viime aikoina.

Pieni vipinä piristi kummasti työpäivää, tahtoisin sen takaisin. Mikähän auttaisi?

Keneltäkään en ole miestä viemässä. Tämä ei ole provo. Miten saada mies mukaan kevyeen leikkiin?