Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen ex, outoa sattumaako?

Vierailija
15.10.2012 |

Jotenkin huvittaa koko nainen..

Tiedän että mut haukutaan kuten tällä palstalla yleensäkin mutta mun mielestä on vaan "jännä" että alkoi tekemään vauhdilla muksuja kun kuuli että me saatiin esikoinen.

Tiettävästä meidän tapaamisen aikoihin oli vielä miehessä hyvinkin kiinni ja yritti pitkään olla miehen kanssa yhteyksissä,ei ns. ymmärtänyt lopettaa.

He olivat naimisissa,ei lapsia.

Kuuli sitten että meille tuli lapsi.

Ilmeinen paniikki iski kun meni heti naimisiin...mistä lie tuohon hätään ukkonsa löysi kun vielä hetki sitten oli niiin kiinni entisessään.

Minä tulin hyvin nopeaan uudestaan raskaaksi ja kappas kukas siellä seuraa perässä ja pyöräyttää toisen muksun :)

Tän naisen niin viattomat yhteydenotot loppuivat vasta siihen kun tapasi tämän nykyisensä ja siksi kyseenalaistan niiden koko viattomuuden,et ihan kaveripohjalla vaan...salli mun nauraa.

Tulipahan tarinaa mut lähinnä tässä ihmettelen että voiko joku olla oikeasti niin sairas että menee naimisiin tai alkaa tehdä noita lapsia siitä syystä että kun ex-mieskin on jo edennyt elämässä...

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin kyseessä oma ex. Kun kuuli että olin raskaana ja ennen sitä mennyt naimisiin, soitti mulle ja kysyi että onko lapsi toivottu! Oon vieläkin järkyttynyt miten olen seurustellut tuollaisen valopään kanssa. No ei mennyt kauaa niin tuli uutisia naimisiinmenosta ja raskaudesta. Ei välttämättä tietenkään liity toisiinsa, mutta voihan sitä aina miettiä.

Vierailija
2/27 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta vastaan kuitenkin: aika itsekeskeinen ihminen olet, jos kuvittelet muiden tekevän ratkaisut elämässään sinun ja/tai miehesi ratkaisujen esimerkistä. Jos olet onnellinen suhteessasi, luulisi sinullakin olevan muita asioita, mihin keskittyä, kuin miehen ex-kumppanin tekemiset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kun eroatte niin se ex ottaa pikaeron.

Vierailija
4/27 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että hänelläkin on nyt aika mennä naimisiin ja hankkia lapset. Tuskin hän sitä exälleen kostoksi tms teki vaan alkoi vaan itse kaivata vakavaa parisuhdetta ja lapsia kun toinenkin sen teki.

ja kyllä varmaan hän saattoi jotenkin vielä haaveilla siitä miehestäsikin ennen kuin tapasi nykyisensä, mutta mitä siitä sitten? Se on aika tavallista että exää kohtaan on tunteita ja sitä toivoo vielä että siitä tulisi jotain. Eikö se ole sinulle ja miehellesi oikein hyvä tilanne nyt että enää ei siitä haaveile vaan hänellä on oma mies ja perhe nyt. Ja sille exällekin.

Vierailija
5/27 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tuota,tän ihmisen tekemiset ei kiinnostanut mua aiemmin tippaakaan,ei myöskään hänen pienet piikit mua kohtaan joita sateli facebookissa kun aloin mieheni kanssa seurustelemaan..

Unohtu tuosta mainita että antoi lapselleen lähes saman nimen kuin tuolla meidän esikoisella, meidän muksulla hieman erilainen nimi ja siksi jännä että tällainenkin yhteensattuma :)

Vierailija
6/27 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että hänelläkin on nyt aika mennä naimisiin ja hankkia lapset. Tuskin hän sitä exälleen kostoksi tms teki vaan alkoi vaan itse kaivata vakavaa parisuhdetta ja lapsia kun toinenkin sen teki.

ja kyllä varmaan hän saattoi jotenkin vielä haaveilla siitä miehestäsikin ennen kuin tapasi nykyisensä, mutta mitä siitä sitten? Se on aika tavallista että exää kohtaan on tunteita ja sitä toivoo vielä että siitä tulisi jotain. Eikö se ole sinulle ja miehellesi oikein hyvä tilanne nyt että enää ei siitä haaveile vaan hänellä on oma mies ja perhe nyt. Ja sille exällekin.

Ja siis olen todella tyytyväinen tilanteeseen oli hänen motiivit mitkä tahansa.

Ihmettelen vain ääneen näitä yhteensattumia,ei kummempaa kaunaa tai muuta vastaavaa.

ap

Vierailija
7/27 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ei ollut onneksi kuitenkaan naimissa tuon jakorasian kanssa. Tiesi että mentiin naimisiin ja aloin oottaa pian sen jälkeen, sai tietää senkin yhteisten tuttujen kautta. Ei kestänyt kauaa, kun otto itsellene uuden miehen ja tuli raskaaksi ja toinen yhtänopeella tahdilla kuin meille.

Vierailija
8/27 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asioita voi aina tulkita miten päin vain. Mutta ootte te huvittavia.

Vierailija
9/27 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:n kysymykseen, mutta tuli mieleen, että miksi naiset jaksavat loputtomasti jauhaa tuota miehen exä sita ja miehen exä tätä tarinaa.Ette voi olla noin heikolla itsetunnolla varustettuja, että aina pitää vertailla ja ihmetellä ja sitten pahoittaa mielensä..Eläkää omaa elämäänne ihan ylpeästi vain.

Vierailija
10/27 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

asioissa on aina kaksi puolta joskus enemmänkin mutta minähän vaan ihmettelen näitä yhteensattumia..

Jos hän olisikin päässyt irti miehestäni ja mennyt naimisiin,saanut lapsen jne. Ei mtn.outoa.

Homma vaan meni niin että pari kk ennen naimisiin menoa haikaili vielä exäänsä.

Outoa vaan että kun meillä hieman erikoinen tilanne tuon lapsien ikäeron takia,sattui hänellekin sama "vahinko" ja tuo nimi asia mietityttää eniten tässä kuviossa.

Tää nyt on tälläistä kevyttä mietintää joten älkää ottako liian vakavasti ;)

Vierailija
11/27 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:n kysymykseen, mutta tuli mieleen, että miksi naiset jaksavat loputtomasti jauhaa tuota miehen exä sita ja miehen exä tätä tarinaa.Ette voi olla noin heikolla itsetunnolla varustettuja, että aina pitää vertailla ja ihmetellä ja sitten pahoittaa mielensä..Eläkää omaa elämäänne ihan ylpeästi vain.

Yritän itse ajatella asian niin että mies on nyt mun kanssa ja piste.

Mullakin on exiä ja entistä elämää.

Tää kenestä nyt tässä jauhan ei vaan suostu pysymään siellä sivussa ns.

Vierailija
12/27 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tuos yhden exän joka meni kihloihin ja naimisiin asti että sais entisen mustasukkaiseksi. Vaan eipä onnistunu, vissin elelee nyt huonossa liitossa jumissa ku ei entinen ukko rientänykkään alttarille hakemaan takasi.

Vierailija
13/27 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa vaan että kun meillä hieman erikoinen tilanne tuon lapsien ikäeron takia,sattui hänellekin sama "vahinko" ja tuo nimi asia mietityttää eniten tässä kuviossa.

Mistä tämä miehesi ex sitten tietää kaikki raskautumisesi ja lastenne nimet niin tarkkaan? Minä en kyllä exieni uusien naisten raskautumisista tiedä tuon taivaallista.

Vierailija
14/27 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä ap:n viesti on aika totta. Monet naiset varsinkin on semmosia, että ne ei pysty päästää irti entisestä ja sitten ku kuulee et se on menny eteenpäin, niin pakko alkaa todistella et on itekin. Naiset on tämmösiä. Luulis teidän muidenkin naisten huomaavan:D Eihän kukaan nyt samaan aikaan yritä pullautella vauvoja ja ilmoittele siitä muutenkuin kateudesta.

Vierailija
15/27 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

fertiili ikäinen nainen, varsinkin 30 ohittanut, alkaa tehdä lapsia. Siinä biologinen kello tikittää ja jos lapsia haluaa, niin siihen on pikimiten ryhdyttävä.

Vierailija
16/27 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta vastaan kuitenkin: aika itsekeskeinen ihminen olet, jos kuvittelet muiden tekevän ratkaisut elämässään sinun ja/tai miehesi ratkaisujen esimerkistä. Jos olet onnellinen suhteessasi, luulisi sinullakin olevan muita asioita, mihin keskittyä, kuin miehen ex-kumppanin tekemiset.

Vierailija
17/27 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka exälleen ilmoittelee perheenlisäyksistään tai ylipäätään mitään, jos muuten ei pidä minkäänlaista kontaktia yllä häneen (lukuunottamatta "ahdistelua")..? :D

Vierailija
18/27 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heillä ja meillä yhteisiä ystäviä + jotkut miehen sukulaiset ja tämä ex vielä yhteyksissä ja kappas niin se pyörä pyörii ja jutut liikkuu..

Ei varmaan mitenkään outoa nykypäivänä kun on nää facet yms. tietää mitä joku kumminkaimansiskonmies tekee...

Ja korostan että ennen kuin aloin esikoista odottamaan ei mua oikeesti vaivannut hittojakaan vaikka tiesin tän naisen tunteista mun miestä kohtaan,ajattelin niin et siinähän yrittää,oman elämänsä vaan tuhlaa..

Mutta juttu alkoi naurattamaan entistä vähemmän kun kuulin minkä nimen olivat muksulleen antanut.

Minä tulin raskaaksi-> exä naimisiin+raskaaksi,okei onnea! Tulin uudelleen raskaaksi hyvin pian-> exäkin kappas kummaa,noh onnea tästäkin...

On yrittänyt olla yhteyksissä myös miehen kavereihin joskin saamatta hirveää vastakaikua siis niihin pariin josta on tullut mulle läheisiä tässä vuosien saatossa+muuta pientä outoa takertumista.

Toi nimi oli se asia minkä takia aloin tätä pohtia että onks tää enää sattumaa miten hänen elämänsä ja päätökset voi olla niiin samoja kuin minun.

Jos mun muksu nimeltään joku Pekka niin hänen on Pekko...joskin molemmat nimet erikoisempia..

ap

Vierailija
19/27 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kummia sattumia on maailma pullollaan. Mun eksä sai esikoisensa vähän mun jälkeen, en pidä sitä minään ihmeellisenä suunniteltuna juttuna. mekin pidettiin kauan yhteyttä sen jälkeen kun juttu oli jo ohi, mutta kuitenki molemmat vaan jatkoi elämäänsä siitä huolimatta toisaalla. En oo itse asias yhtään varma annoinko omalle seuraavalle lapselleni yhden saman nimen kuin hänen ekalla, kun en muista kuin ensimmäisen nimen. Musta olis ollut typerää ruveta kyselemään että mitähän voin laittaa lapseni nimeksi, kun ei oltu enää pitkään aikaan oltu yhteyksissä. Ei siinä mitään kilpailua ollut, kumpikin elää omaa elämäänsä ja se siitä.

Suosittelen että keskityt vaan omaan elämääs, en tajua miksi vaivaat päätäs noin turhalla asialla.

Vierailija
20/27 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainoastaan kilpaillakseen jonkun muun kanssa tai tehdäkseen jonkun mustasukkaiseksi. Ennemminkin tällainen voi olla näppärä sivutuote. Jos joku yrittää vakavissaan väittää muuta, on kyllä aika omituinen ihminen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi neljä